Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
jsem premium členem od 23.9.2018.Jelikož už nemám zájem o seznamování,chci ukončit své členství a automatické prodlužování.Bylo mi odebráno z účtu 2394 Kč,ačkoliv jsem požádal prostřednictvím e-mailu zrušení členství dne 16.10.2018
Profil na seznamce C-Date
Zrušení premium členství na seznamce,automatické prodlužování a vracení odebrané částky pěněz.
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: 178886987
Dobrý den.
Pokud si uživatel nepřeje své Prémiové členství prodlužovat, je toto potřebné vypovědět, a to stanoveným způsobem, který je uživatelům k dispozici v rámci Všeobecných obchodních podmínek, dostupných na naší domovské stránce i přímo v jejich uživatelském profilu a s kterými v rámci své registrace na naší stránce souhlasili (v případě nejasností spojených s realizací Výpovědi mohou uživatelé kdykoliv kontaktovat naše Zákaznické centrum).
Dne 16/10/2018 Vám byly zaslané informace k výpovědi členství.
Dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum C-date.
V případě nejasností se můžete opětovně obrátit na:
service@c-date.cz
Bohužel někde je chyba.Žádné informace ohledně k výpovědi členství mi odesláne nebyly.Ještě mě zatím,nikdo nekontaktoval ze zakaznického centra C-Date.Prosím o ukončení členství.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.
ID: 178886987
Dobrý den.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Vaše Prémiové členství je platné do 23/04/2019, po uvedeném datu nebude prodloužené. Žádné další platby neproběhnou.
V zájmu vymázání údajů z databáze prosím dodržte standardní postup a přímo z Vaší registrované emailové adresy kontaktujte:
ochrana@c-date.cz,
mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství,
děkujeme Vám.
Hodnocení:
Komentář: Děkuji za vyřízení,zrušení členství a hlavně už žádné další platby.