Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Z důvodu nevyléčitelné nemoci jsem měsíc mimo domov na lázeňském pobytu. Doma jsem nechala malou dcerku, sedm let. Té se, pochopitelně, stýská, takže abych jí ulehčila dobu mé nepřítomnosti, poslala jsem poštou malý dáreček jako talisman - tyrkysové srdíčko, přívěšek, zhruba 1 cm velký. Vložila jsem jej do zipovacího plastového sáčku, ten jsem, spolu s doprovodným dopisem dala do obálky a poslala dcerce z Karlovy Studánky do Brna Židenic. Dcera obdržela nejen dopis, ale dokonce i vložený plastový sáček,ale prázdný. Vzhledem k tomu, že v současné době jdou zalepovací obálky bez problémů opakovaně zalepit a rozlepit a k tomu, že já jsem dopis hodila do poštovní schránky, a od té doby se k němu nikdo jiný než zaměstnanci pošty nemohl dostat až do chvíle, kdy ho má dcera vyndala z domovní poštovní schránky (nepřístupné bez klíče), je zřejmé, že se přívěsek musel ztratit "někde na poště" - zda při vybírání schránky, třídění zásilek nebo doručení netuším. Obálka přišla zalepená, sáček v ní byl, takže je zřejmé, že ta věc nemohla vypadnout nebo se jen tak někde ztratit. Prostě ji někdo ukradl. Její finanční hodnota je nula nula nic, její citová hodnota vysoká.
Psala jsem na jediný kontakt, který čp poskytuje - info.post.cz, kde jsme vylíčila problém. Jediná odpověď byla "automatická odpověď: váš požadavek byl přijat". Od té doby je ticho po pěšině.
Čili česká pošta zloděje nejen zaměstnává, ale i kryje.
dopisní zásilka Karlova Studánka - Brno Židenice
Předpokládám, že pošta vyšetří, kdo z jejich zaměstnanců je zloděj, který se nerozpakuje otevírat a vykrádat dopisní zásilky. Samozřejmě očekávám omluvu české pošty. Ideálně také vrácení ukradené věci.
|
Tweet |
V případě obyčejné zásilky (dopisu či balíčku) pošta za ztrátu, poškození nebo úbytek obsahu neodpovídá.
V případě ztráty doporučené zásilky se vyplatí náhrada v paušální výši 500 korun, poškození nebo úbytek obsahu pošta uhradí také až do výše 500 Kč.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.