Společnost


Jana Gryc Přecechtělová

Počet nahlášených stížností:127
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

84%
16%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#27693Nevrácení platby

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.11.2018, před 6 lety

Martin Bureš

Znění stížnosti

Dne 10. 09. jsem si objednal zboží, vesty a hrnek. Platbu provedl okamžitě po objednávce. O připsání platby na účet eshopu jsem byl informován automaticky generovaným emailem. Na doručení jsem čekal cca 1 měsíc , během této doby jsem několikrát zkoušel kontaktovat daný eshop, jak formou emailu tak i telefonicky. Neúspěšně. Na maily nikdo neodpovídal a číslo uvedené na stránkách je nedostupné /zkoušeno několikrát v různé dny a různé časy/.

Po měsíci záhadně dorazil balík Českou poštou, přesto že zaplaceno bylo doručení DPD. Překvapením bylo, že zásilka obsahovala pouze objednané vesty a hrnek bohužel ne. Na přiložené faktuře, bylo rukou napsáno, že "Hrnek - vyprodáno, vrácená platba". Ovšem platby nikdy vrácena nebyla. Čekal jsem 5 dí, zda platba dorazí, ale nikoliv. Několikrát jsem zkoušel komunikovat mailem a telefonem. ale sta stále stejný. Nikdo neodpověděl a telefon je nedostupný.


Produkt

Hrnek Kočky


Požadované řešení

Vrácení částky za nedodané zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2018 13:49, před 6 lety

Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Podnikatelku je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.12.2018 16:58, před 6 lety

Panu Burešovi,

již byla vrácena platba za vyprodaný hrníček a vrácen rozdíl za přepravu, jelikož balíček byl zaslán jiným- levnějším přepravcem, za což se dodatečně omlouváme. Prodleva a nekomunikace byla způsobena mojí dlouhodobou hospitalizací. O mojí nepřítomnosti byli zákazníci informováni na webu Sestry v akci.net. Jana Gryc Přecechtělová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
7.12.2018 22:19, před 6 lety


Martin Bureš

Hodnocení:

Komentář: Platba vrácena. Na webu byla doba nemoci uvedena různě a poslední informace byla do 30.10.. Nyní je 7. 12.!