Společnost


cheep flight logistics s.r.o.

Počet nahlášených stížností:186
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#27697Nedodané, zaplacené zboží, nekomunikují

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
07.11.2018, před 6 lety

Eva Tomášková

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 25.06.2018 jsem si objednala 12 ks po 39,- kč plnitelných kapslí dolce gusto, zdobící trysku na 3 barvy krémů za 46,- Kč a zdobící pero na čokoládu za 50,- Kč, celkem v hodnotě 564,- Kč.Toto zboží jsem v červnu 2018 zaplatila předem a v září mi došla trpělivost a chtěla jsem po nich vrátit peníze, že už zboží nechci, vždy mi poslali e-mail, že mě budou kontaktovat do 3 dnů, na telefonu je neustále plná hlasová schránka.Pravděpodobně se jedná o podvodnou společnost.


Produkt

12 kus plnitelných kapslí Dolce Gusto a 39,- Kč´- celkem za 468,- Kč,Zdobící tryska na 3 barvy krémů za 46,- Kč a Zdobicí pero na čokoládu za 50,- Kč - celkem vše za 564,- Kč modrá 2 78 Kč 1 kus plnitelných kapslí Dolce Gusto v 9 barvách + POŠTOVNÉ ZDARMA Barva: Zelená 2 78 Kč 1 kus plnitelných kapslí Dolce Gusto v 9 barvách + POŠTOVNÉ ZDARMA Barva: Žlutá 2 78 Kč 1 kus plnitelných kapslí Dolce Gusto v 9 barvách + POŠTOVNÉ ZDARMA Barva: Růžová 2 78 Kč 1 kus plnitelných kapslí Dolce Gusto v 9 barvách + POŠTOVNÉ ZDARMA Barva: Hnědá 2 78 Kč Zdobící tryska na 3 barvy krémů + POŠTOVNÉ ZDARMA 1 46 Kč Zdobicí pero na čokoládu + POŠTOVNÉ ZDARMA 1 50 Kč Česká Pošta - Poštovné ZDARMA 1 0 Kč Bankovní převodem 1 0 Kč Celkem k úhradě 564 Kč


Požadované řešení

Vrátit peníze 564,- Kč
Nechápu, kde vůbec se v lidech bere taková drzost, lepší je říci vše na rovinu a né neodpovídat a ignorovat. V životě jsem se s ničím takovým nesetkala a to po internetu objednávám dost často.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2018 08:03, před 6 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce výzvy k plnění, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2018 20:18, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.