Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#27700Obchod odmítá dodat zboží s původní cenou v objednávce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

14 hodin 57 minut

Detail stížnosti

Publikováno
07.11.2018, před 6 lety

Jiří Kolenský

Znění stížnosti

Dobrý den, na portálu Heureka.cz jsem nalezl tablet iGET SMART G81H
8" 3G, který se nacházel na e-shopu CZC.cz a ten jsem si v obchodě
objednal za cenu 899 Kč. Objednávka mi byla potvrzena emailem ale
později obchod v objednávce přímo na e-shopu bez jakéhokoliv
upozornění změnil typ zboží na mobilní telefon iGET Simple D7. Když
jsem se obrátil na obchod s dotazem, jak je možné, že v již potvrzené
objednávce došlo ke změně zboží, obchod se omluvil a přislíbil dodání
původně objednaného produktu. Později mě však obchod informoval,
že došlo k chybě a zboží dokáže dodat ale za aktuálně nabízenou cenu
3014 Kč. Jak prosím v tomto případě dále postupovat.


Produkt

tablet iGET SMART G81H 8" 3G


Požadované řešení

Dodat zboží v dle objednávky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2018 11:21, před 6 lety

Návrh dodat zboží za určenou cenu učiněný při podnikatelské činnosti reklamou, v katalogu nebo vystavením zboží je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty podnikatele plnit. Pokud spotřebitel přijme tuto nabídku, vzniká kupní smlouva a strany jsou vázané právy a povinnostmi z tohoto závazku. Prodávající má povinnost dodat sjednané zboží a spotřebitel má povinnost zaplatit ujednanou kupní cenu.

Pouze v případech, kdyby došlo ke zjevné administrativní chybě, že by spotřebitel nemohl v dobré víře předpokládat, že by byl výrobek za uvedenou cenu skutečně prodán, může prodávající namítat neplatnost závazku. Tato chyba však musí být zjevná a cena by musela být neúměrná hodnotě zboží.

Spotřebitel by v dané situaci musel také prokázat, že byl v dobré víře, tzn. že se z různých informací na e-shopu domníval, že je zboží za předmětnou cenu skutečně nabízeno. To by mohlo být dáno v situaci, kdy by na e-shopu byly deklarovány vysoké slevy, případně pokud by se dané zboží dalo na českém trhu běžně zakoupit za předmětnou nízkou cenu.

Společnost CZC.cz s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím svého zákaznického centra, oddělení reklamací, případně stížností. Co se týče dalšího řešení sporů se spotřebiteli, rozhodla se společnost spolupracovat pouze se službou mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci (ADR ČOI https://www.coi.cz/informace-o-adr/). Služba Vašestížnosti.cz je založena na principu oboustranné dobrovolnosti, proto jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.