Společnost


BENU Česká republika a.s.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#27702Nedodávané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.11.2018, před 6 lety

Marek Weber

Znění stížnosti

Dobrý den, mám stížnost na tuto společnost. Při koupi na webových stránkách lékárny funguje vše naprosto normálně až do té doby, kdy prodejce po koupi Vám nabídne k doplnění svého košíku několik produktů se slevou. Ale když si je objednáte , stává se (teď již 2x za sebou) , že Vám daný výrobek nepošlou s buď žádným, nebo s vysvětlením, že výrobek již nemají, i když na webových stránkách pořád mají i několik dní po koupi, a vy máte smůlu. Po komunikaci s prodejcem, že si na výrobek počkám my je napsáno, že máte smůlu, že to byl výprodej,číslo šarže, či bůhví co. Je toto správné chování, či mám možnost svého nákupu se nějak dožadovat? Nebo mám prostě smůlu, že klamou zákazníky ? Je možná informace od Vás jako odborníků ?


Požadované řešení

Možnost si koupit výrobek za akční cenu , která je nabízena


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2018 09:31, před 6 lety

Nabídka uvedená společností v akčním letáku pro e-shop je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit v souladu s § 1732 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Slevová akce tedy může být spojena s možností vyčerpání zboží ještě před jejím koncem. Kdyby reklamní leták obsahoval tuto informaci, nebylo by povinností prodávajícího mít zboží k dispozici po celou dobu slevové akce.

Kdyby ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2018 15:09, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.