Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dne 19.7.2018 jsem byla s manzelem a dvema syny na prodejne o2 na Chodove. S pracovnikem prodejny panem Petrem Vierikem jsem resila upravu mych smluv. Nabidl mi spojeni vsech nasich cisel do jedne smlouvy s tim, ze znacne usetrime. A to, ze bychom meli platit dohromady za vse neco kolem 2500,-. Vyuctovani vsak chodi na 3700,- a pracovnik o2 s nami vubec nekomunikuje. Smlouvy mi zaslal do emailu, ale nemela jsem vubec moznost je pred podpisem precist. Kdyz jsem sla na Chodov do prodejny, tak mi sdelili, ze s tim nic nenadelaji a abych si zajela za pracovnikem do Cestlic, kde nyni pracuje. Zkusila jsem mu jiz asi trikrat napsat email a domluvit si schuzku, ale nic se nedeje. Rada bych vedela, co mohu delat. Dekuji za radu. Klimova Dagmar
Prosim o radu, co mohu delat
|
Tweet |
Pokud byl při nabízení služby sdělen spotřebiteli nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele na úseku komunikací provádí Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušuje zákon o ochraně spotřebitele, je vhodné podat podnět tomuto úřadu.
Dozorový orgán je oprávněn požadovat po podnikateli, aby ve správním řízení prokázal správnost skutkových tvrzení v souvislosti s obchodní praktikou, jestliže se takový požadavek s ohledem na oprávněné zájmy podnikatele a kteréhokoliv účastníka řízení jeví vzhledem k okolnostem daného případu jako přiměřený. Pokud podnikatel nepředloží požadované důkazy nebo pokud dozorový orgán považuje důkazy předložené za nedostatečné, považují se skutková tvrzení za nesprávná.
Dobrý den,
díky za Váš podnět. Rád se na situaci blíže podívám, požádám Vás o doplnění telefonního čísla, o které se jedná a datum narození, abych si mohl podrobnosti dohledat. Údaje mi prosím doplňte do sekce neveřejných údajů.
Nastavený tarif nesouhlasí s tím, který byl domlouván na O2 prodejně? Před podpisem se může zákazník s obsahem smlouvy seznámit na monitoru a případně požadovat doplnění, pokud něčemu nerozumí.
S pozdravem
Ing. Václav Pospíchal
Guru pro Social Media, O2
Dobry den, Dagmar Klimova, 724267488- čísel je ale víc. Ma to byt nějaká ta hromadná smlouva. Možnost zkontrolování nebyla. Bylo k podpisu několik listů, vždy jen je to tak jak jsem řekl a tady dejte podpis. Na prodejně na Chodově mi guru řekl, že to těšit nemůže. Děkuji Klímová
Dobrý den,
díky za doplnění. dle kontroly aktuálně nastavené tarify odpovídají podepsaným specifikacím. Jelikož jsem v době Vaší návštěvy nebyl přítomen na dané prodejně, nemohu se k průběhu návštěvy blíže vyjádřit.
Zákazník má rozhodně možnost před podpisem smlouvy se s ní seznámit a případně požadovat vysvětlení bodů, kterým nerozumím.
Pokud Vám aktuálně nastavený tarify nevyhovují, napište mi prosím na info@O2guru.cz ještě jednou Vaše telefonní číslo a název tarifu, který má být na čísle nastaven, rád se s Vámi na Vaše nastavení podívám blíže.
Přehled aktuálně nastavených tarifů máte k dispozici na www.mojeo2.cz.
S pozdravem
Ing. Václav Pospíchal
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.