Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#27703Chování pracovnika o2

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.11.2018, před 6 lety

Dagmar Klimova

Znění stížnosti

Dne 19.7.2018 jsem byla s manzelem a dvema syny na prodejne o2 na Chodove. S pracovnikem prodejny panem Petrem Vierikem jsem resila upravu mych smluv. Nabidl mi spojeni vsech nasich cisel do jedne smlouvy s tim, ze znacne usetrime. A to, ze bychom meli platit dohromady za vse neco kolem 2500,-. Vyuctovani vsak chodi na 3700,- a pracovnik o2 s nami vubec nekomunikuje. Smlouvy mi zaslal do emailu, ale nemela jsem vubec moznost je pred podpisem precist. Kdyz jsem sla na Chodov do prodejny, tak mi sdelili, ze s tim nic nenadelaji a abych si zajela za pracovnikem do Cestlic, kde nyni pracuje. Zkusila jsem mu jiz asi trikrat napsat email a domluvit si schuzku, ale nic se nedeje. Rada bych vedela, co mohu delat. Dekuji za radu. Klimova Dagmar


Požadované řešení

Prosim o radu, co mohu delat


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2018 08:59, před 6 lety

Pokud byl při nabízení služby sdělen spotřebiteli nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele na úseku komunikací provádí Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušuje zákon o ochraně spotřebitele, je vhodné podat podnět tomuto úřadu.

Dozorový orgán je oprávněn požadovat po podnikateli, aby ve správním řízení prokázal správnost skutkových tvrzení v souvislosti s obchodní praktikou, jestliže se takový požadavek s ohledem na oprávněné zájmy podnikatele a kteréhokoliv účastníka řízení jeví vzhledem k okolnostem daného případu jako přiměřený. Pokud podnikatel nepředloží požadované důkazy nebo pokud dozorový orgán považuje důkazy předložené za nedostatečné, považují se skutková tvrzení za nesprávná.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.11.2018 14:45, před 6 lety

Dobrý den,

díky za Váš podnět. Rád se na situaci blíže podívám, požádám Vás o doplnění telefonního čísla, o které se jedná a datum narození, abych si mohl podrobnosti dohledat. Údaje mi prosím doplňte do sekce neveřejných údajů.

Nastavený tarif nesouhlasí s tím, který byl domlouván na O2 prodejně? Před podpisem se může zákazník s obsahem smlouvy seznámit na monitoru a případně požadovat doplnění, pokud něčemu nerozumí.

S pozdravem

Ing. Václav Pospíchal
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.11.2018 08:54, před 6 lety


Dagmar Klimova

Dobry den, Dagmar Klimova, 724267488- čísel je ale víc. Ma to byt nějaká ta hromadná smlouva. Možnost zkontrolování nebyla. Bylo k podpisu několik listů, vždy jen je to tak jak jsem řekl a tady dejte podpis. Na prodejně na Chodově mi guru řekl, že to těšit nemůže. Děkuji Klímová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.11.2018 15:01, před 6 lety

Dobrý den,

díky za doplnění. dle kontroly aktuálně nastavené tarify odpovídají podepsaným specifikacím. Jelikož jsem v době Vaší návštěvy nebyl přítomen na dané prodejně, nemohu se k průběhu návštěvy blíže vyjádřit.

Zákazník má rozhodně možnost před podpisem smlouvy se s ní seznámit a případně požadovat vysvětlení bodů, kterým nerozumím.

Pokud Vám aktuálně nastavený tarify nevyhovují, napište mi prosím na info@O2guru.cz ještě jednou Vaše telefonní číslo a název tarifu, který má být na čísle nastaven, rád se s Vámi na Vaše nastavení podívám blíže.

Přehled aktuálně nastavených tarifů máte k dispozici na www.mojeo2.cz.

S pozdravem

Ing. Václav Pospíchal
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2018 06:02, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2019 09:45, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.