Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Přibližně v polovině září jsem se zaregistroval na seznamce Singles50, zaplatil platební kartou na internetu poplatek na 1 měsíc. Po měsíci mi k mému překvapení zmizelo z účtu 2247kc v rozporu s podmínkami této podvodné seznamky, která slouží především k okrádáni lidí. Ve všeobecných podmínkách mají jasně stanoveno, že rozsah a výše dalších plete bude předem oznámeno i-mailem, což se nestalo. Z toho důvodu lze jednání kvalifikovat jako krádež. Děkuji předem za kladné vyřízení.
Zrušení členství, vrácení ukradených peněz
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět. Smazání profilu není výpovědí. Tím se jen zbavuje spotřebitel možnosti využívat zaplacené služby.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 178755916
Dobrý den.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami Singles50 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 25/09/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolil a uhradil a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Jelikož nebyla přijata včasná a řádná vypověď Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Mojí chybou je, že jsem si nezaevidoval přesné datum uzavření tzv. smlouvy, mateni spotřebitele je, že se toto nedá dohledat v profilu, tak jako je tomu u seriózních seznamek. Tvrzení, že je nutno vypovědět 4 dny před vypršením doby jsem v obchodních podmínkách nenašel. Hovoří se zde o 14 dnech. Další mateni spotřebitele. Nehledě na povinnost informovat předem o dalších platbách, kterou tato podvodna seznamka ignoruje. Varování pro ostatní :s touto seznamku vůbec nezačínat, stejně nefunguje, jenom přijdete o peníze!
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
ID: 178755916
Dobrý den.
Datum registrace můžete najít v časti "Můj profil", "Nastavení."
Obchodní podmínky uvádí, že platí výpovědní lhůta 14 dní, pokud není uvedeno jinak. Před kúpou bylo specifikováno, že již 4 dny před obnovením je postačující lhůta na výpověď - co je taky víc času pro zákazníka členství vypovědet, jestli si prodloužení členství nepřeje.
Ano, členství je možno vypovědět zasláním doporučeného dopisu do Lucemburska, což já podstupovat nebudu, v obch. podmínkách to sice je, ale zůstává otázkou u takového podvodného subjektu, jestli bude fungovat. Věřím tomu, že ani dopis nebude stačit,jednoduše ho zaprou bez uzardeni. Stále mě navíc nikdo neinformoval o tom, na jaké období postačí ukradená částka 2247kc,takže ani nevím tak jako spousta ostatních povedených, kdy je třeba výpověď podat. Nepochybně je to součást taktiky a udržení možnosti kradeni dalších peněz.
ID: 178755916
Dobrý den.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Vaše Prémiové členství je platné do 25/01/2019, po uvedeném datu nebude prodloužené. Žádné další platby neproběhnou.
V zájmu vymázání údajů z databáze prosím dodržte standardní postup a přímo z Vaší registrované emailové adresy kontaktujte:
ochrana@singles50.cz,
mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství,
děkujeme Vám.
Je to konečně obrat k lepšímu, ještě lepší bude, když dojde k větší medializaci vašich podvodných praktik (např. Česká televize, pořad Černé ovce - kontakty mám, tak uvidíme) Rozhodně vzhledem k tomu, že jsem nebyl informován o výši a časovém rozsahu dalších plateb požaduji vrácení minimálně nevycerpanych peněz na účet 155209737/0600.
ID: 178755916
Dobrý den.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
V souladu s informacema na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolil a uhradil a a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace po realizaci platby, je členství v případě, že není vypovězeno, prodlouženo na celé členské období, ve Vašem případu jde o období 3 měsiců.
Realizace Výpovědi Prémiového členství slouží výhradně k zastavení jeho prodloužení po vypršení stávajícího Prémiového období, nikoliv k navrácení (části) poplatku za stávající členství – v případě potřeby prosím zkontrolujte také Všeobecné obchodní podmínky Singles50, které jsou uživatelům k dispozici na naší domovské stránce a také přímo v jejich uživatelském profilu.
Z tohto důvodu předplacené období nemůže být zkráceno.
Žádáme spotřebitele o sdělení v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Vzhledem k tomu, že dotčený subjekt disponuje právníky a já z pochopitelných důvodů ne, tento nerovný souboj Vzdávám. Jejich jednání je sice mírně řečeno neetické, ale jistě vynosné. Nehodlám plýtvat časem a energií v marném snažení dosáhnout jakési spravedlnosti, která je, v dnešní době čím dál víc, bohužel slepá. Nebylo by od věci jejich jednání více medializovat, aby se tak jako já, nenachytalo mnoho dalších. To ovšem není v mé moci. Přeji krásný den a svátky vánoční.