Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#27704Zrušení členství, vrácení peněz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.11.2018, před 6 lety

miroslav Dvořák

Znění stížnosti

Přibližně v polovině září jsem se zaregistroval na seznamce Singles50, zaplatil platební kartou na internetu poplatek na 1 měsíc. Po měsíci mi k mému překvapení zmizelo z účtu 2247kc v rozporu s podmínkami této podvodné seznamky, která slouží především k okrádáni lidí. Ve všeobecných podmínkách mají jasně stanoveno, že rozsah a výše dalších plete bude předem oznámeno i-mailem, což se nestalo. Z toho důvodu lze jednání kvalifikovat jako krádež. Děkuji předem za kladné vyřízení.


Požadované řešení

Zrušení členství, vrácení ukradených peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2018 08:32, před 6 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět. Smazání profilu není výpovědí. Tím se jen zbavuje spotřebitel možnosti využívat zaplacené služby.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.11.2018 12:52, před 6 lety

ID: 178755916


Dobrý den.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami Singles50 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 25/09/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolil a uhradil a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.

Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).

Jelikož nebyla přijata včasná a řádná vypověď Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.11.2018 22:46, před 6 lety


miroslav Dvořák

Mojí chybou je, že jsem si nezaevidoval přesné datum uzavření tzv. smlouvy, mateni spotřebitele je, že se toto nedá dohledat v profilu, tak jako je tomu u seriózních seznamek. Tvrzení, že je nutno vypovědět 4 dny před vypršením doby jsem v obchodních podmínkách nenašel. Hovoří se zde o 14 dnech. Další mateni spotřebitele. Nehledě na povinnost informovat předem o dalších platbách, kterou tato podvodna seznamka ignoruje. Varování pro ostatní :s touto seznamku vůbec nezačínat, stejně nefunguje, jenom přijdete o peníze!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2018 11:02, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.11.2018 14:47, před 6 lety

ID: 178755916


Dobrý den.

Datum registrace můžete najít v časti "Můj profil", "Nastavení."

Obchodní podmínky uvádí, že platí výpovědní lhůta 14 dní, pokud není uvedeno jinak. Před kúpou bylo specifikováno, že již 4 dny před obnovením je postačující lhůta na výpověď - co je taky víc času pro zákazníka členství vypovědet, jestli si prodloužení členství nepřeje.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.11.2018 22:31, před 6 lety


miroslav Dvořák

Ano, členství je možno vypovědět zasláním doporučeného dopisu do Lucemburska, což já podstupovat nebudu, v obch. podmínkách to sice je, ale zůstává otázkou u takového podvodného subjektu, jestli bude fungovat. Věřím tomu, že ani dopis nebude stačit,jednoduše ho zaprou bez uzardeni. Stále mě navíc nikdo neinformoval o tom, na jaké období postačí ukradená částka 2247kc,takže ani nevím tak jako spousta ostatních povedených, kdy je třeba výpověď podat. Nepochybně je to součást taktiky a udržení možnosti kradeni dalších peněz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.11.2018 11:40, před 6 lety

ID: 178755916



Dobrý den.

Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.

Vaše Prémiové členství je platné do 25/01/2019, po uvedeném datu nebude prodloužené. Žádné další platby neproběhnou.

V zájmu vymázání údajů z databáze prosím dodržte standardní postup a přímo z Vaší registrované emailové adresy kontaktujte:

ochrana@singles50.cz,

mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.11.2018 22:33, před 6 lety


miroslav Dvořák

Je to konečně obrat k lepšímu, ještě lepší bude, když dojde k větší medializaci vašich podvodných praktik (např. Česká televize, pořad Černé ovce - kontakty mám, tak uvidíme) Rozhodně vzhledem k tomu, že jsem nebyl informován o výši a časovém rozsahu dalších plateb požaduji vrácení minimálně nevycerpanych peněz na účet 155209737/0600.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.11.2018 09:09, před 6 lety

ID: 178755916


Dobrý den.

Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).

V souladu s informacema na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolil a uhradil a a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace po realizaci platby, je členství v případě, že není vypovězeno, prodlouženo na celé členské období, ve Vašem případu jde o období 3 měsiců.

Realizace Výpovědi Prémiového členství slouží výhradně k zastavení jeho prodloužení po vypršení stávajícího Prémiového období, nikoliv k navrácení (části) poplatku za stávající členství – v případě potřeby prosím zkontrolujte také Všeobecné obchodní podmínky Singles50, které jsou uživatelům k dispozici na naší domovské stránce a také přímo v jejich uživatelském profilu.

Z tohto důvodu předplacené období nemůže být zkráceno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.12.2018 08:44, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
20.12.2018 22:54, před 6 lety


miroslav Dvořák

Hodnocení:

Komentář: Vzhledem k tomu, že dotčený subjekt disponuje právníky a já z pochopitelných důvodů ne, tento nerovný souboj Vzdávám. Jejich jednání je sice mírně řečeno neetické, ale jistě vynosné. Nehodlám plýtvat časem a energií v marném snažení dosáhnout jakési spravedlnosti, která je, v dnešní době čím dál víc, bohužel slepá. Nebylo by od věci jejich jednání více medializovat, aby se tak jako já, nenachytalo mnoho dalších. To ovšem není v mé moci. Přeji krásný den a svátky vánoční.