Počet nahlášených stížností: | 146 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
25.9.18 jsem e-mailem informovala firmu, že odesílám dvoje šaty na výměnu velikosti. Obratem mi odpověděli,že balíček budou očekávat a hned mě informovat.To byl na dlouho jejich poslední kontakt. Od České pošty jsem obdržela sms,že byla zásilka doručena 29.9.a od té doby se mnou nikdo měsíc nekomunikoval. Žádala jsem o vysvětlení, ale bez reakce.Až po měsíci a to 24.10., kdy jsem pohrozila ČOI, mi přišlo vysvětlení, že mi šaty speciálně objednali u vyrobce a že je do konce týdne obdrží a mně přepošlou. Uplynulo 14dni a opět nikdo na mé e-maily nereaguje. Dnes 7.11. jsem odstoupila od smlouvy a požádala o navrácení peněz.
Dvoje bavlněné šaty Numo vel. S stejného střihu. Jednobarevné a květované.
Chtěla jsem výměnu velikosti S, za menší a to XS. V tuto chvíli, kdy firma ztratila mojí důvěru, žádám o navrácení peněz.
|
Tweet |
Společnost informuje zákazníky na https://www.skvelesaty.cz/vraceni-nebo-vymena-zbozi/, že výměna probíhá pouze na jinou velikost stejného modelu a barvy. Pokud chce spotřebitel objednaný produkt vyměnit za jiný výrobek, vrátí ho a provede novou objednávku.
V případě nové objednávky platí, že prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.