Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Již po třetí nemilé zkušenosti jsem nucena vybrat si při nákupu jinou přepravní službu. Ačkoliv jsem JASNĚ zadala svou adresu,řidič se ani neobtěžoval zavolat mi,nebo snad napsat sms a bez mého vědomí předal balík (2x) v jiném městě mému otci,s kterým se ale nevídám. Ten byl nucen mi vždy balík dovézt . Jen proto,že má otec stejné příjmení jako já ,řidič zřejmě vydedukoval,že NEMUSÍ jezdit až ke mně domů, i když jsem podle e-mailu balík očekávala. Poprvé jsem dokonce vysedávala doma a po telefonátu s otcem jsem zjistila ,že mi zboží hodil do schránky! Vždy si plánuji doručení, aby byl někdo doma. Tohle mě bytostně naštvalo. Kdyby se to stalo jednou..mávla bych rukou. Ale 3x a dost! Dnes čekám na jinou přepravní společnost, která byla vždy spolehlivá a doručila zásilku vždy do správných rukou. Tudíž už volím pouze DPD a Českou poštu.
Hezký den....
Čísla zásilek: 40552174404,25313082377 a první byla zelando (nevím číslo)
Řešení je na vás. Já jen změnila názor na doručování PPL,které dříve bylo spolehlivé.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.