Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
6.11.2018 v 7:13h jsem obdržela zprávu od PPL, že mně bude v tento den doručen balík č. 40650610793 bez dobírky. Ve zprávě byl kontakt na řidiče: 774302614. Hned jsem mu psala, že v uvedenou dobu nebudu na doručovací adrese. V 10:42h mně řidič (p. Kustovny) volal, že zásilku odevzdá na kontaktním místě v Berouně(Veselý Mobil, Husovo. nám). Na uvedeném kontaktním místě o zásilce nevědí, ani jsem dosud neobdržela žádnou zprávu o uvedené zásilce.
Žádám o doručení uvedené zásilky na doručovací adresu.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.