Společnost


Cestovní kancelář FISCHER, a.s.

Počet nahlášených stížností:130
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#27715Reklamace zájezdu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
08.11.2018, před 6 lety

Šárka Králová Lukešová

Znění stížnosti

Reklamace dovolené-Maroko-Saidia-01.08.2018-08.08.2018. Dne 09.08.2018 jsem reklamovala nedostatky dovolené v Maroku, kterou pro nás organizovala společnost Fischer a.s..Výpis z emailu: Dne 01.08.2018 jsme odletěli s Vaší společností na dovolenou do Maroka. Mělo se jednat o hotel, který je na vysoké úrovni a je klidný s programem All inclusive . Bohužel ani jedna z uvedených variant se nenaplnila.V resortu, nebyl dostatek jídla ani místa ke stolování a bohužel ani čistého nádobí. Personál byl nekvalifikovaný a dost chaotický. Mělo se jednat o program All inclusive, ale byl tak fatální nedostatek jídla, že jsme jedli 1-2 za den, svačiny nebo oběd nebylo možné dostat a kvalita podávaných potravin měla hrubé nedostatky (ryby byly s krví a nedostatečně tepelně upravené). Nefungoval výtah, bary s pitím. Vzdálenost k pláži byla delší než deklarovaná. Wc pro pány u bazénu, celý náš pobyt neopravili a ti tudíž navštěvovali ženské WC, což bylo krajně nevhodné. Ručníky jsme dostali jen první den (jen dva, počet osob na smlouvě 3) a další jsme byli bez možnosti se utřít i když cestovní kancelář deklarovala,že jsou zdarma. Taktéž jsme nedostali toaletní papír a deku na přikrytí pro syna jsem neviděli po celou dobu dovolené. Bohužel ani přistýlka pro syna nebyla. Tu jsme dostali až na naši intervenci v nočních hodinách. Mám k dispozici fotografie nepořádku, jak v jídelně tak u bazénu. Dokonce jsem dostala vyjádření zástupce společnosti, že o nedostatcích věděli od delegátky a i tak nás do destinace nechali odcestovat. Jako kompenzaci jsme dostali 1500,- s čímž jsem nesouhlasila a znovu se odvolala a napsala druhý email. Bohužel na toto k dnešnímu dni není žádná reakce. Odvolání a nesouhlas s vyřešením reklamace jsem posílala 07.10.2018. Mohu vše doložit emailovou komunikací.Zatím jsem nepodstoupila žádný krok, abych cestovní kancelář negativně hodnotila na www stránkách, chtěla jsem se s nimi slušně dohodnout.


Produkt

Zájezd do destinace Maroko


Požadované řešení

Prosím o pomoc jak dále postupovat a domoci se kompenzace ve výši 10 000,- za každou dospělou osobou na cestovní smlouvě, tudíž 20 000,-. Jelikož poté cena x kvalita bude zhruba odpovídat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2018 12:40, před 6 lety

Neměl-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel spotřebitele ujistil nebo které spotřebitel vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával, měl by pořadatel zajistit nápravu, pokud by si nevyžádala neúměrné náklady. Nezjednal-li pořadatel nápravu ani v přiměřené lhůtě, kterou mu spotřebitel určil, může si spotřebitel zjednat nápravu sám a pořadatel mu nahradí účelně vynaložené náklady.

Měl-li zájezd vady, vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu a určil-li k tomu přiměřenou lhůtu k odstranění vady, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vad. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkl-li spotřebitel vady zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, právo na slevu mu vůbec nevznikne, proto doporučujeme jednat vždy co nejdříve.

Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.evropskyspotrebitel.cz/files/frankfurtska-tabulka.pdf. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese www.dtest.cz/clanek-5233/na-co-nezapomenout-pri-reklamaci-zajezdu nebo na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel se může tedy také obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://www.coi.cz/informace-o-adr/).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2018 15:13, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.