Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Já nevím jestli si PPL dělá srandu nebo jestli se považují za nohy, ale to je děs.
Jela mi zásilka z Číny přes DHL, došlo to do ČR, dojelo to na depo do ČR a v depu to automaticky bylo naloženo na depo zpátky do Číny. Nedostal jsem žádný e-mail, žádný hovor ani žádná SMS. Při komunikaci s info linkou mi bylo sděleno, že maji v podmínkách právo takovou zásilku odeslat zpět. Nic takového tam není. Po přečtení podmínek a dalším hovoru na infolinka mi bylo sděleno, že nic takového v podmínkách není a slečna mi nic takového neříkala. Ale stále prý mají právo to okamžitě odeslat zpět i když v přepravních podmínkách to není. Takže balíček, který mám dopředu zaplacen v hodnotě +-3000,- je někde a já nevím ani kde a ani kam cestuje. S info linkou jsem ani nedokončil hovor protože slečna řekla, že to se mnou nemá smysl řešit a položila mi hovor. Pouze jsem se neustále ptal, ať mi vysvětlí tu podmínku a že chci vědět, co s balíčkem bude. PPL je opravdu "úžasná" společnost. Jednání na úrovni dítěte že zakladni školy. Vyloženě mají z lidí dobrý den.
536528332934
Řešení? Aby se ty dámy na infolinka nechovali jako děti. Také by bylo vhodné, abych byl o balíčku informován ASPOŇ e-mailem. Jelikož odesílatel je z Číny a nedá mi o ničem vědět.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnostbyla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.