Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Bohužel na poště na Náchodské ulici v Horních Počernicích, kde byl až do nedávna jasný, přehledný a relativně rychlý systém vyvolávání klientů došlo ke změně, která totálně znevýhodňuje zájemce o posílání doporučených dopisů a balíků. Ačkoli je na této poště pět přepážek, běžně funguje pouze jedna, maximálně dvě. a navíc způsobem, který automaticky upřednostňuje adresáty dodaných zásilek na úkor všech ostatních. Docházím tak téměř každý den, abych zasílala balíčky, a čekací doba se běžně pohybuje kolem třičtvrtě hodiny, zatímco na přepážku Balíkovna jsou přijímáni zákazníci prakticky okamžitě. Zaměstnankyně na přepážce je nucena s každým dalším přednostně přijatým klientem vysvětlovat zástupu čekajících, že postup je podřízen systému a ona nemá možnost ho měnit. Druhá nebožačka na přepážce, která řeší všechny ostatní zakázky, nemá prakticky možnost ani se dostat na wc, a navíc musí čelit nevrlým útokům rozzlobených zákazníků.
Proto žádám, aby byl způsob vyvolávání vrácen k původnímu a bezproblémovému, nebo jinak změněn, aby Vám neodháněl klienty.
Děkuji.
Eva Bartoňová
vera999@email.cz
vyvolávací systém
Zavést spravedlivější a přehlednější systém vyvolávání na poště v Horních Počernicích a zajistit provoz více přepážek.
|
Tweet |
Smyslem služby VašeStížnosti.cz je zprostředkovat dosažení dohody mezi spotřebiteli a podnikateli ve sporech, které by jinak hrozily eskalací, až třeba do podoby soudní pře. Z toho důvodu naše služba nemůže řešit technické fungování provozoven, neboť zde není dán žádný právní nárok stěžovatelky.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman