Společnost


Luxborough Analytics s.r.o.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2772Nevracení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 23 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.03.2014, před 11 lety

Bohuslav Paseka

Znění stížnosti

Na předváděcí akci v restauraci Národní dům ve Frýdku-Místku jsem dne 4.2.2014 uzavřel se společnosti smlouvu o koupi masážního přístroje v ceně 19 999 Kč. Od této smlouvy jsem písemně odstoupil dne 12.2.2014 a přístroj vrátil a žádal vrácení peněz na účet. Dle poštovní dodejky byla zásilka doručena 13.2.2014. Po 3 týdnech jsem společnost telefonicky upozornil na vrácení peněz. To se opakovalo ještě 2x, a vždy mi bylo odpovězeno, že je to již v účtárně. Po 6ti týdnech, 24.3.2014 jsem dle rady d-Testu zaslal předžalobní výzvu s termínem vrácení peněz do 29.3.2014 a opět nebyla žádná reakce ze strany Luxborough Analytics.


Produkt

Masážní přístroj pro reflexní terapii chodidel


Požadované řešení

Po všech zatím marných pokusech i předžalobní výzvě, by měla společnost peníze vrátit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2014 13:13, před 11 lety

V případě, že je uzavřena smlouva mimo prostory obvyklé k podnikání, je spotřebitel oprávněn od smlouvy dle § 1829 občanského odstoupit a obchodník je povinný do 14 dnů vrátit uhrazené finanční částky. Pokud prodejce nereagoval ani na předžalobní výzvu, bylo by nutné domáhat se nároků soudní cestou.
Případně doporučujeme podat trestní oznámení pro podvod, pokud byl spotřebitel při koupi výrobků uveden v omyl.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.2.2015 11:28, před 10 lety

Společnost Luxborough Analytics s.r.o. se nám nepodařilo kontaktovat, a proto jsme se rozhodli stížnost uzavřít. Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení. Upozorňujeme však spotřebitele, že faktické vymáhání nároku může být obtížné.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.