Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#27721Neuvedení do činnosti nové zařízení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.11.2018, před 6 lety

Skacel Vladimir

Znění stížnosti

V pulce července jsem sjednal objednávku na televizi a internet. do dnešního dne nezapojeno. neustálé urgence na operátory , kteří pouze urguji a nic. stížnost jsem už jednou dával. vyřešení stížnosti bylo takové ,že se o2 v nejbližší době ozve a neozvalo. co je v o2 nejbližší doba? rok anebo déle?


Požadované řešení

zprovoznit!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2018 16:15, před 6 lety

Společnost má povinnost zpřístupnit sjednané služby. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže služby společnost nezprovozní v tomto termínu, upozorní spotřebitel společnost, že nezpřístupnila služby včas a poskytne společnosti přiměřenou lhůtu k plnění (lze poskytnout i mlčky).

Pokud společnost nezpřístupní služby ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti.

V případě, že se spotřebiteli nepodaří vyřešit spor smírnou cestou, může se obrátit s žádostí o mimosoudní řešení sporu na Český telekomunikační úřad. Více informací k nalezení zde: https://www.ctu.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.11.2018 16:43, před 6 lety

Dobrý den,

to je velmi dlouhá doba. Musí být vážný důvod pro to, proč služby nejsou ještě v provozu.
Můžu vás poprosit o zaslání rodného čísla, na které jste služby objednal? Kontaktovat mě můžete na emailové adrese info@o2guru.cz.

Předem děkuji.

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2018 13:02, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2019 11:14, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.