Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#27722Vymáhání poplatku za nechtěné členství

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.11.2018, před 6 lety

Jakub Mrázek

Znění stížnosti

Dobrý den,
došel mi dopis odeslaný exekuční firmou s požadavkem o zaplacení částky 91,16€. (87,27€ pohledávka + 3,88€ úroky z prodlení) Údajná splatnost je k 6.4.2018, ale vykalkulováno ke dni 1.10.2018.
O členství jsem nikdy nestál a nejsem si vědom žádné takové registrace, tudíž nehodlám částku platit. O takové seznamce jsem nikdy neslyšel, natož abych se registroval.
Googlil jsem si be2, takže tyhle praktiky již zmiňované firmy mi jsou známé.
Kontroloval jsem výpis z účtu,který používám jako osobní, nenašel jsem žadnou platbu. K druhému bankovnímu účtu nemám prozatím přístup.
Nelíbí se mi už jen to, že v zápatí dopisu je bankovní spojení u vymahačské společnosti u Komerční banky a v dopise, který mě žádá o zaplacení na jejich účet nebo jejího klienta a s dvojtečkou, která má tady ty dvě možnosti rozvinout jsou tři účty a není u nich napsáno, zda je to účet klienta či exekutorské společnosti. Celý dopis na mě působí nekonktrétním a ošizujícím dojmem.


Produkt

vymahačská firma : Intrum czech, s.r.o. Prosecká 851/64 190 00 Praha 9


Požadované řešení

Rád bych, tudíž, požádal společnost o kopii o platbě s údaji, abych věděl, zda nebyla zneužita má platební karta, či něco jiného.
Zároveň bych požadoval tuhle firmu o nějaké závěrečné vyjádření, že ukončuje jednání se mnou a že vše je v pořádku, abych si mohl udělat screenshoty v případě komunikace s policií nebo právníkem z mé iniciativy (ideální by byl písemný dopis).
V případě potřeby dopíši nějakou "žádost".
Děkuji.
identifikace u klienta CZ-2018-04-06-171292885-BE2-DN.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2018 11:31, před 6 lety

Pokud společnost žádá zaplacení peněžních prostředků, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Je proto vhodné společnost vyzvat, aby prokázala, že peněžní prostředky požaduje oprávněně (i takovou výzvu je možné užít jako důkazní prostředek při případném soudním sporu). Nebude-li na toto společnost reagovat, jde to k její tíži.

Pokud by bylo nutné se svých práv domáhat soudní cestou, je na místě využít služeb advokáta. Seznam advokátů je ale možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/advokati nebo na webových stránkách České advokátní komory.

Má-li spotřebitel zároveň důvodné podezření, že byl spáchán trestný čin, může podat trestní oznámení a informovat o tom Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s jeho oznámením naloženo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.11.2018 15:10, před 6 lety

ID: 171292885


Dobrý den.

Vzhledem k tomu, že jste včas a řádně nevypověděl Vaše členství, Vaše původně zakoupené členství bylo prodlouženo. Vaše členství na be2 bylo registrováno dne 05/03/2018, kdy proběhla i první platba.

Naneštěstí, Vaše platba nebyla dosud přijata a z tohoto důvodu byl Váš případ posunut partnerské agentuře na vymáhání pohledávek.

Můžeme Vás však ujistit, že z naší strany už členství nebude prodlouženo, takže žádné dodatečné náklady související s členstvím, kromě aktuální otevřené pohledávky, Vám již nevzniknou.

Další komunikace bude probíhat přímo ze strany této agentury.

Adresujte prosím veškerou budoucí korespondenci přímo externí společnosti,

děkujeme Vám za pochopení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2018 09:16, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2019 11:13, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.