Počet nahlášených stížností: | 146 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 15.5.2017 jsem si od Vás objednala šaty (objednávka č. 2018001761). Dne 24.5.2018 jsem v pořádku obdržela zásilku. Jelikož mě nevyhovovala velikost ani materiál, obratem jsem Vám tyto poslala dne 24.5.2018 prostřednictvím České pošty zpět.Dne 11.6.2018 jsem od Vás obdržela dobropis číslo 180400353 o vrácení hotovosti ve výši 649,- na můj účet (datum splatnosti dobropisu byl 25.6.2018). Do dnešního dne jsem od Vás nedostala hotovost ve výši 649,- Kč zpět na můj účet.
53-10A Šaty Numoco chrpové, kód NUMO-587-M,
Prosím o okamžité vrácení hotovosti dle dobropisu č. 180400353 ve výši 649,- Kč na můj účet č. 1072971003/0800.
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala.
V případě nevrácení veškerých plateb uhrazených zákazníkem, by se jednalo o bezdůvodné obohacení upravené § 2991 občanského zákoníku. Další informace a interaktivní vzor nalezne spotřebitelka zde: https://www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni .
Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.