Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#27726Zamítnutí opravy mob. telefonu z důvodu nedostupnosti náhradních dílů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.11.2018, před 6 lety

Alena Mašková

Znění stížnosti

Telefon XIAOMI Redmi Note 5 LTE 32 GB, zakoupen 12.8.2018. Do opravy jsem ho dala 27.9.z důvodu prohnutého volume tlačítka (pád telefonu, moje vina). Do záručního servisu jsem ho dala s tím, že tuto opravu si zaplatím, ale nepřijdu o další případné záruční opravy v budoucnu. Dnes přesně po 6 týdnech mám VYŘÍZENOU servisní zakázku, viz zpráva zde:

Vyřídili jsme Vaši servisní zakázku AORE18564585.
Způsob vyřízení: Zamítnutí
Bližší informace: Zařízení vráceno bez opravy z důvodu nedostupnosti náhradních dílů. Oprava není možná.

A bylo mi doporučeno, abych si ho dala opravit někde třeba v mobilní pohotovosti. Takže shrnuto - telefon byl 6 neděl v autorizovaném servisu XIAOMI ve VSP Data v Sezimově Ústí, kde po 6 týdnech zákazníkovi sdělí, že tento náhradní díl není možné objednat... JE TO NORMÁLNÍ????????


Produkt

XIAOMI Redmi Note 5 LTE 32 GB


Požadované řešení

výměna zboží nebo vrácení celé kupní ceny


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.11.2018 10:52, před 6 lety

Dobu opravy je vhodné si sjednat hned při předání do opravy, zákon ji totiž nestanovuje. Jestliže by byl termín plnění, tedy zhotovení díla (oprava telefonu), dojednán, měla by společnost povinnost v určeném čase opravu provést, což plyne z § 2590 odst. 1 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Jestliže by byl čas plnění ujednán a došlo k jeho nedodržení, má pak spotřebitel právo na náhradu škody porušením smluvní povinnosti dle § 2913 občanského zákoníku. Vzniklou škodu však musí spotřebitel prokázat a doložit její výši.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.12.2018 23:01, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.