Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dne 22.10 jsem podala balíček do zahraničí v Parcelshopu, kde mi paní říkala, že dodání do pátku ok.V pátek nedoručeno-volala jsem o změnu adresy operátorka změnu provedla.Od 25.10.2018 balíček je v německu a nehejbe se.Na zák.servis jsem volala asi 5x pokaždý jiný operátor a jiné info.Dokonce chtěli 300kč za změnu adresy,souhlasila jsem hlavně aby došel.Dnes 8.11 zase jiné info-volám na reklamace a tam zjištuji, že v německu změnu adresy provést nelze, adresát zboží již nechce, takže musím vrátit peníze což mi PPL nezaplatí a ještě ani neví kdy balíček poputuje zpět do ČR! Skoro za 3 týdny nejsou schopni operatoři sdělit info jelikož nejsou proškolený!Díky PPL jsem ztratila klienta a poškodila jsem si tak svoje jméno a ještě přišla o peníze a poštovné.Česka pošta ať má problęmy, ale v pondělí podám a ve čtvrtek má adresát balík v Německu.PPL nikdy více
Proškolit personál
Na řešení je už pozdě.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnostbyla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.