Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#27730Upomínka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.11.2018, před 6 lety

Vladimír Stejskal

Znění stížnosti

Dnes mi byla doručena upomínka o nezaplacení částky 246Kč za holítka. Tuto částku jsem uhradil 11.10.2018, datum splatnosti je uveden 19.10.2018.Žádám o prošetření a podání vysvětlení.


Produkt

Byla mi zaslána holítka


Požadované řešení

Žádám o prošetření a podání vysvětlení co nejdříve.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.11.2018 10:02, před 6 lety

Byla-li již faktura zaplacena, je vhodné o tom informovat přímo společnost (kontaktní údaje je možné vyhledat na webové adrese www.westerfield.ch/contact.html). Spotřebitel může společnost rovněž požádat o vystavení potvrzení o zaplacení dluhu (kvitanci). Takové potvrzení slouží jako důkaz, že dluh zanikl.

K dodanému zboží je přiložena poštovní poukázka a faktura s uvedením ceny zboží a
doby splatnosti. Kupní cenu je možno uhradit bankovním převodem s uvedením čísla
faktury jako variabilního symbolu. Spotřebitel by měl zkontrolovat správné uvedení variabilního čísla při zadání platby.

Pro korespondenci se společností lze rovněž využít adresu společnosti Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2, a to nejlépe doporučeně s dodejkou a uchovat si kopii dopisu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.12.2018 23:18, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.