Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dnes mi byla doručena upomínka o nezaplacení částky 246Kč za holítka. Tuto částku jsem uhradil 11.10.2018, datum splatnosti je uveden 19.10.2018.Žádám o prošetření a podání vysvětlení.
Byla mi zaslána holítka
Žádám o prošetření a podání vysvětlení co nejdříve.
|
Tweet |
Byla-li již faktura zaplacena, je vhodné o tom informovat přímo společnost (kontaktní údaje je možné vyhledat na webové adrese www.westerfield.ch/contact.html). Spotřebitel může společnost rovněž požádat o vystavení potvrzení o zaplacení dluhu (kvitanci). Takové potvrzení slouží jako důkaz, že dluh zanikl.
K dodanému zboží je přiložena poštovní poukázka a faktura s uvedením ceny zboží a
doby splatnosti. Kupní cenu je možno uhradit bankovním převodem s uvedením čísla
faktury jako variabilního symbolu. Spotřebitel by měl zkontrolovat správné uvedení variabilního čísla při zadání platby.
Pro korespondenci se společností lze rovněž využít adresu společnosti Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2, a to nejlépe doporučeně s dodejkou a uchovat si kopii dopisu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.