Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#27731Neuznana reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.11.2018, před 6 lety

Vasylyna Ludvík

Znění stížnosti

Dne 7.11.2018 v 20.11 hodin v obchodě Tesko, ná adrese Novodvorská 994/138, 142 00 Praha 4-Braník,udělala jsem nákup. Po příchodu domů jsem zjistila, že "kuřecí debrecinka volna" mně byla uctovana dva krát.Nicméně po zjištění, již jsem neměla možnost do 22.00 hodin stihnout se do prodejny vrátit .Ja pracuji od 6 hodin ráno .Po pracovní době druhy den 8.11.2018 jsem navštívila Tesko informací ,kolem 15.30 hodin, kde u sebe jsem měla účtenku a vysvětlila o co se jedna .Bylo mně zdeleno že musím mít s sebou produkt který chci reklamovat .Jela jsem domů a zpátky do obchodů, a donesla jsem sunku i z obalem v kterym byla šunka zabalena. Nicméně bylo mně zdeleno že je neprokazatelny zdá jsem neměla stejny druh šunky dva krat, z stejnou vahou 0,244kg. Navyrhovala jsem řešení problémů pomocí caroveho kódu ,kde vlastně jeden a ten stejní kod se použil dva krát.Pres to mojí žádosti bylo zamítnuto,a bylo mně receno, že pomoci kódu nic nezjistej .Žádala jsem také o zavolání vedoucího,přes to mojí žádosti bylo zamítnuto .Nedocekala jsem si ani omluvy, ani, že paní zá kasou bude poučena o větší pozornost.Take velice nevhodne a arogantní chování pána který se vydával za manažera, s kterým jsem měla tu čest svůj případ řešit. Pevne věřím, že s pomocí caroveho kódu který byl použit dva krát,u zasebou jdoucích položkách z stejným názvem, stejnou vahou,á stejnou cenou,by mělo dojít k nějakému zjištění, á řešení ,a následnému vráceny peněz .Předem děkuji za odpověď.


Produkt

KUR.DEBRECINKA VOLNÁ O,244KG * 159,00 Kč/kg =38,80B .Výrobní cislo: 2897999 002447 .


Požadované řešení

Vráceny peněz .


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.11.2018 09:53, před 6 lety

Spotřebitelka by měla v případě prokázaného zjištění nesprávného vyúčtování zboží na pokladně nárok na vrácení bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele. V takovém případě je nutné k prokázání nesprávného vyúčtování využít např. svědeckou výpověď nebo kamerový záznam a pod. Děje-li se takovéto jednání opakovaně, je v zájmu společnosti, aby proškolila své zaměstnance, aby k bezdůvodnému obohacování nedocházelo.

Státní dozor v oblasti poctivosti prodeje výrobků provádí Česká obchodní inspekce. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2018 11:49, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.