Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dne 7.11.2018 v 20.11 hodin v obchodě Tesko, ná adrese Novodvorská 994/138, 142 00 Praha 4-Braník,udělala jsem nákup. Po příchodu domů jsem zjistila, že "kuřecí debrecinka volna" mně byla uctovana dva krát.Nicméně po zjištění, již jsem neměla možnost do 22.00 hodin stihnout se do prodejny vrátit .Ja pracuji od 6 hodin ráno .Po pracovní době druhy den 8.11.2018 jsem navštívila Tesko informací ,kolem 15.30 hodin, kde u sebe jsem měla účtenku a vysvětlila o co se jedna .Bylo mně zdeleno že musím mít s sebou produkt který chci reklamovat .Jela jsem domů a zpátky do obchodů, a donesla jsem sunku i z obalem v kterym byla šunka zabalena. Nicméně bylo mně zdeleno že je neprokazatelny zdá jsem neměla stejny druh šunky dva krat, z stejnou vahou 0,244kg. Navyrhovala jsem řešení problémů pomocí caroveho kódu ,kde vlastně jeden a ten stejní kod se použil dva krát.Pres to mojí žádosti bylo zamítnuto,a bylo mně receno, že pomoci kódu nic nezjistej .Žádala jsem také o zavolání vedoucího,přes to mojí žádosti bylo zamítnuto .Nedocekala jsem si ani omluvy, ani, že paní zá kasou bude poučena o větší pozornost.Take velice nevhodne a arogantní chování pána který se vydával za manažera, s kterým jsem měla tu čest svůj případ řešit. Pevne věřím, že s pomocí caroveho kódu který byl použit dva krát,u zasebou jdoucích položkách z stejným názvem, stejnou vahou,á stejnou cenou,by mělo dojít k nějakému zjištění, á řešení ,a následnému vráceny peněz .Předem děkuji za odpověď.
KUR.DEBRECINKA VOLNÁ O,244KG * 159,00 Kč/kg =38,80B .Výrobní cislo: 2897999 002447 .
Vráceny peněz .
|
Tweet |
Spotřebitelka by měla v případě prokázaného zjištění nesprávného vyúčtování zboží na pokladně nárok na vrácení bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele. V takovém případě je nutné k prokázání nesprávného vyúčtování využít např. svědeckou výpověď nebo kamerový záznam a pod. Děje-li se takovéto jednání opakovaně, je v zájmu společnosti, aby proškolila své zaměstnance, aby k bezdůvodnému obohacování nedocházelo.
Státní dozor v oblasti poctivosti prodeje výrobků provádí Česká obchodní inspekce. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.