Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, obracím se zde se stížností na českou poštu. Dne 25.10.2018 odesílala přítelkyně balík z obecní pošty Bedihošt, soukromé osobě na dobírku do obce Chabičov okr. Šternberk vzdáleného cca 46km. zásilka č.:BX0528421815X do dnešního dne balík doručen nebyl. Sledování zásilky pořád ukazuje, že balík je pořád na hlavní poště v Olomouci, někde.... Volali jsme na českou poštu do Olomouce aby zjistili co se se zásilkou děje, bylo nám řečeno že neví, že ani neví kde se balík nachází a ani kdy jej doručí. V dnešní moderní době není možné aby takováto pošta fungovala takto, nebo spíše nefunguje.... toto není pro nás ojedinělý případ. Zásilky se ztrácejí jako na běžícím páse... nehledě na to, že k nám se doručovatelé ani nenamáhají doručovat zásilky, natož hodit pitomý lístek o uložené zásilce na poště. Máme řádně označenou schránku i viditelně umístěnou... 14dní jsme čekali na zásilku která někde ležela na poště a až když se přítelkyně byla ptát na zásilky, tak se dozvěděla že ji balíky leží na poště už 14 dní. Reklamace u české pošty trvá 30dní. Jenže adresát odmítá takovou dobu čekat jen díky tomu, že čeká pošta je neschopná doručit balík a jejich výmluvy že se blíží Vánoce, mají celý rok....
BX0528421815X
Byl bych rád aby se tato zásilka dohledala a doručila co nejdříve. Za další bychom byli s přítelkyní rádi, aby nás také doručovatelé navštívili nebo aspoň naší schránku když nám příště do Obce Bedihošť zase povezou zásilky... žijeme v moderní době a myslím si že pokud člověk zaplatí za danou službu, tak by se jí měl dočkat v kladném vyřízení....
|
Tweet |
Pokud nebyla zásilka doručena v souladu se smlouvou, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman