Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,obracím se na Vás s problémem s touto seznamkou.2.9.2018 jsem se zaregistrovala,jelikož jsem zjistila,že tyto služby jsou k ničemu.Například chodí zavirované maily které nelze otevřít,nebo příjde jeden profil během týdne pokaždé pod jiným jménem.Dala jsem výpověď 3x.poprvé se mi dostalo odpovědi,že budu kontaktovaná do 3 pracovních dnů,nic se nedělo.Poté jsem napsala výpověď podruhé,kdy bylo odpovězeno do 5 prac.dnů,opět se nic nedělo a podala jsem výpověď potřetí,odpověď stejná,ozveme se do 5 prac.dnů.Těch dnů přešlo mnoho a odpověď žádná,naopak si znovu inkasem vzali 2247 Kč .Nevím jak to zastavit,inkaso nelze zablokovat,nebo zrušit,proto se s prosbou obracím na Vás,jestli mi s touto záležitostí můžete pomoci.Děkuji E.D.
referenční číslo:CZ 2018-10-02-178000044-KS-DN
Ukončit výpověď z této podvodné společnosti a zastavit platbu z mého účtu
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď například prostřednictvím e-mailu. Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 178000044
Dobrý den,
dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum Singes50 již několikkrát.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Vaše Prémiové členství je platné do 07/01/2019, po uvedeném datu nebude prodloužené. Žádné další platby neproběhnou.
Dobrý den,není pravda že mě společnost několikrát kontaktovala,pokud nepočítám odpovědi ozveme se do tří dnů a nebo do pěti dnů a nic se nedělo.Nevidím důvod proč by mé členství mělo být ukončeno 7.1.2019 ,myslím že já jsem podmínky k výpovědi dodržela a chtěla jsem členství vypovědět k měsíci říjnu.Obracím se tedy se stížností dále,nemíním platit další peníze.Děkuji E.D.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
ID: 178000044
Dobrý den,
Žádné další platby neproběhnou, jak Vám bylo již potvrzeno.
Dobrý den,děkuji za pomoc při řešení mého případu,ale společnost mi oznámila,že mé členství bude ukončeno až 7.1.2019.Nevidím důvod proč,svou první výpověď jsem odesílala 9.10.2018 a chtěla jsem ukončení v měsíci říjnu.V odpovědi od společnosti je sice napsáno, že další platba neproběhne,ale není tam uvedeno konkrétní datum.Prosila bych tedy společnost o vyjádření,kdy proběhne poslední platba,pokud bude mé členství trvat do ledna,podám trestní oznámení.Děkuji E.D.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky.
ID: 178000044
Dobrý den,
Žádné další platby neproběhnou. Žádná poslední platba neproběhne. Nic víc nebudete platit.
Profil/ osobní data je možné kdykoliv vymazat.
V zájmu vymázání údajů z databáze prosím dodržte standardní postup a přímo z Vaší registrované emailové adresy kontaktujte:
ochrana@singles50.cz,
mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství,
děkujeme Vám.
Hodnocení: