Společnost


Aponia Software, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#27738Nedodržení smluvních závazků

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 hodin 41 minut

Detail stížnosti

Publikováno
08.11.2018, před 6 lety

Pavel Š. Křelovský

Znění stížnosti

Tato firma je už po několikáté v insolvenčním řízení!?!
Jediným dohledatelným jednatelem je Daniel Kuchválek, který v této firmě vlastnil 85% podíl.
Pokud byste ho chtěli kontaktovat, tak využijte tento odkaz:
https://www.detail.cz/osoba/daniel-kuchvalek-stredni-371-chyne/NiwKNb_J3I4/
Také jsem se snažil zjistit informace o tom, kdy bude zprovozněn server, aby bylo možné aktualizovat aplikaci i mapové podklady. Ale zatím bezúspěšně. :(
Vrcholem drzosti je, že se ani neobtěžovali nás informovat o nastalé situaci, a jakým způsobem ji budou řešit. Například převedením stávajících klientů k jinému poskytovateli mapových podkladů.
Naštěstí jsem měl jejich navigaci pouze pro smartphone. Tím, že používám i jiné navigace, od jiných, zodpovědných firem, tak mám k dispozici aktuální mapové podklady i aplikace.
Jen mě mrzí, že jsem zbytečně vyhodil peníze oknem, za nefunkční navigaci.


Požadované řešení

Pokud nedojde v krátké době k zpřístupnění aktualizačního serveru, tak požaduji vrácení peněz za produkt, který je v současnosti nepoužitelný.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.11.2018 07:43, před 6 lety

Pokud software nemá inzerované a sjednané vlastnosti (není možné jej aktualizovat), jak prodávající či výrobce uvádí, jedná se o vadné plnění. V takovým případě může spotřebitel uplatnit práva z vadného plnění. Uplatnit práva z vadného plnění (reklamovat) je možné v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí věci. Bude-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitel právo žádat nápravu nebo přiměřenou slevu, nebude-li možné vadu napravit, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků.

Na společnost Aponia Software, s.r.o. však byl podán insolvenční návrh ke dni 8.8.2018. Se zahájením insolvenčního řízení spojuje insolvenční zákon zejména účinek, že pohledávky a jiná práva týkající se majetkové podstaty nemohou být uplatněny žalobou, lze-li je uplatnit přihláškou.

Podrobnější informace o probíhajícím insolvenčním řízení nalezne spotřebitel na webových stránkách: https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=577CC81D6A0B4C24AB15C1250A92E6D6

Z důvodu podaného insolvenčního návrhu nemůže být stížnost řešena v rámci služby VašeStížnosti.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.