Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 16.10.2018 jsem si přes e-shop stránka www.psychowalkman.cz zakoupila přístroj Laxman Premium v hodnotě 30 851 Kč. Dne 18.10.2018 jsem zaplatila fakturu převodem přes účet. Dodnes mi tovar nebyl doručen. Dne 25.10.2018 jsem e-mailem na info@galaxy.cz žádala informace o doručení zásilky. Nedošla mi žádna odpověď, volala jsem tedy na číslo 774 444 187 kde mi pani Vacková oznámila že balíček je odeslan a dojde za den nebo 2. Nic nedošlo. Dne 29.10. jsem volala opět na informace (5krát) jenže pani Vacková mi nedvíhala celý den telefon. 30.10 mi opět nebrala telefon. 1.11.jsem pani napsala e-mail se žádosti o vrácení peněz a odstoupení od smlouvy s návrhem že spor vyřešíme bez soudního jednání a poškození jména firmy. Naznačila jsem ji i to že pokud tak neučiní budu muset podat tresní oznámení, napísat neg. recenze na firmu a podat soudní žalobu. Pani mi neodepsala. Dne 5.11. jsem se dovolala až na 4. krát, pani mi oznámila že balík se ji vrátil a že odešle nový. 6.11. pani nedvíhala telefon. Dne 7.11.jsem volala opět,pani mi oznámila že balíček byl odeslan a 8.11.bude doručen. 8.11. Nic nedošlo. Pani jsem se v ten den márně snažila 12 krád dovolat.
AVS přístroj Laxman Premium
Přístroj jsem kupovala jako dárek k narozeninám. Na internetových stránkach byl čas doručení do 24 hodin max. 48 hodin od objednaní. Chci tedy vrátit peníze, přístroj již nevyužiju jako dárek.Děkuji.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář www.adr.coi.cz).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.