Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
V září jsem si u vás koupila pračku,pračka nefunkční .Koupila jsem ji 12.9 2018 ,pračku jste si v říjnu odvezli a doteď nemám ani peníze ani pračku.Na moje urgentní email mi odpověděl váš pracovník jednou,poté co vás emailem prosím o dodání nové pračky už na mě nereaguje,mám doma děti jsme 4 a já od září jsem bez pračky.Váš přístup je hrozný s pozdravem Klečková
Pračka Gorenje
Jestli byste semnou začali komunikovat telefonicky a vrátit bud peníze nebo mi dovézt požadované zboží
|
Tweet |
Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelkou nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitelka může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.
Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byly uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Překročení lhůty k vyřízení reklamace je rovněž správním deliktem, za který může společnosti Česká obchodní inspekce udělit sankci. Podání podnětu je možné zde:https://www.coi.cz/podatelna/
Vážená paní Klečková,
ráda bych prověřila aktuální stav Vaší reklamace. Poprosila bych Vás o uvedení čísla Vaší objednávky, abychom Vás mohli následně kontaktovat.
Děkuji a přeji hezký den.
S pozdravem,
Kristina Draštíková
overeno@mall.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.