Společnost


mBank S.A., organizační složka

Počet nahlášených stížností:43
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#27744Žádost o úvěr, o který jsem nežádala a hned 2x

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.11.2018, před 6 lety

Pavlína Mecová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 5 nebo 6.11.2018 mi volali z Vaší banky s tím že jsem spolehlivý klient a že když mám u Vas půjčky které řádně splácím tak mi nabízíte snížení úrokové sazby. Řekla jsem dobře tedy a ještě jsem se v telefonu ptala zda se nejedná o úvěr,, bylo mi řečeno že samozřejmě že né,, následně mi přišel email o žádost o úvěr a následné zamítnutí úvěru. Volala jsem tedy opět na mlinku že co to má znamenat že jsem o žádný úvěr nežádala a ani že mi bylo řečeno že se jedná jen o snížení úrokové sazby. Pán mi tedy řekl že se to takhle dělá že se vlastně zažádá o další úvěr že je to běžný postup. A že mi to tehdy kolegyně neřekla tak že bohužel že se to takhle dělá. A že mi úvěr nebyl schválen tudíž sse o nic nejedná. Dneska kouknu na email a opět žádost podaná mým jménem o navýšení limiti- zdůrazňuji že jsem o žádné navýšení nežádala!!!!!!!! A opět zamítnuto. Nevím co to má znamenat a jestli Vám přijde normální že si Vaší zaměstnanci posílají za mou osobu žádosti o úvěr v případě schválení mají provize???!!!!!! Doufám že moji stížnost začnete řešit a čekám na Vaše vyjádření. S pozdravem Pavlína Mecová 7.1.1984.


Požadované řešení

Nechám se překvapit jaké bude řešení ze strany banky!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.11.2018 09:41, před 6 lety

Pokud zaměstnanec společnosti uvedl při nabízení svých služeb nepravdivé informace, mohly být naplněny znaky takzvaného klamavého konání, jenž patří mezi nekalé obchodní praktiky, které jsou zákonem o ochraně spotřebitele zakázány. Porušila-li společnost svou zákonnou povinnost, má spotřebitelka možnost žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.

Nebude-li spotřebitelka se svou žádostí úspěšná, může podat návrh na zahájení řízení u finančního arbitra. Finanční arbitr je příslušný pro řešení sporů mezi spotřebitelem a poskytovatelem platebních služeb při nabízení a poskytování platebních služeb. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese https://www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2018 12:37, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.