Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 24.2.2014 jsem na prodejně reklamoval kalhoty zakoupené 19.10.2013, což jsem doložil výpisem z účtu a čestným prohlášením, datum zahájení reklamačního řízení mohu prokázat reklamačním záznamem. V zákonné lhůtě 30 dnů mě nikdo o stavu vyřízení reklamace neinformoval. Při návštěvě prodejny jsem požadavoval odstoupení od smlouvy, ale bylo mi ze strany prodejce tvrzeno, že mi byla zaslána informace sms zprávou, což není pravda a prodejce nebyl schopen prokázat, že sms odeslali.
Kalhoty
Žádal jsem odstoupení od smlouvy a navrácení plné částky za zakoupené zboží.
|
Tweet |
V případě, že je uplatněna reklamace, má prodejce dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinnost aktivně o vyřízení reklamace spotřebitele informovat, pokud na sebe umožnil kontakt. V případě, že je zde spor o tom, zda byl zákazník informován nebo ne, tak je na prodejci, aby prokázal, že svou povinnost splnil - tedy nejlépe výpisem z sms od operátora.
Společnost Reserved s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.