Společnost


OBI Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#27755Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 17 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.11.2018, před 6 lety

Ondrashek Zátopek

Znění stížnosti

Dne 17.11.2017 na pobočce v Jihlavě jsem zakoupil stropní sprchovou hlavici. 8.11.2018 jsem výrobek reklamoval s tím, že po částech hlavice byly viditelné stopy rezu. S prodejcem jsme vypsali reklamační protokol. 9.11.2018 (1 den) mi přišla SMS zpráva, že reklamace nebyla uznána z důvodu, že se jedná o plastový výrobek a plast nerezne. Když jsem volal na infolinku o způsobu vyřízení, bylo mi sděleno, že to bylo prodejcem nafoceno a posláno výrobci emailem a ten obratem odpověděl o zamítnutí reklamace. Rád bych od prodejce nechal výrobek poslat přímo výrobci na reklamaci nebo rovnou odstoupit od kupní smlouvy. Prodejce mi sdělil, že pokud nechám výrobek znovu reklamovat, způsob vyřízení bude naprosto stejný.


Produkt

Stropní sprchová hlavice


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.11.2018 14:35, před 6 lety

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2018 10:03, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.