Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Již čtvrt roku chodíme nakupovat do prodejny Billa, Křejpského a to jen z důvodu, že máme tuto prodejnu přímo vedle bydliště. Kdyby tomu tak nebylo, již po první návštěvě bychom se sem nevrátili.
- Ruční nákupní košíky u vchodu doplněny pouze jednou. A to v jakoukoli denní dobu.
- Zelenina a ovoce ve větším procentu shnilá, oschlá (Zápach ze shnilé cibule a brambor neuvěřitelný)
- Chování zaměstnanců k zákazníkům strašné (Né jednou jsem byla minimálné svědkem, častokrát a bohužel i účastníkem) Zákaznice v úctyhodném věku, platící větší bankovkou vyhubována jako ve škole. A to nemluvím o vulgarismech létajících vzduchem. Slůvka jako “prosím, děkuji, dobrý den a na shledanou” neexistují.
- Akční zboží neoceněné
- Ochranka vypadá, že má ještě daleko před plnoletostí a tak se i chová, je hrubá, vulgární a bohužel vypadá jako drogově závislá.
- Před hlavním vchodem se srocují bezdomovci, žebráci a podivná individua, což dělá první dojem na prodejnu, který se později i vyplní.
Bohužel ne jednou byli Vaši zaměstnanci na všechno upozorněni, bez výsledku, naopak s hrubou zpětnou vazbou -cituji- “Drahá pani kdo by to tady za ty peníze chtěl dělat?!” apod..
Prosím Vás tedy o případnou nápravu, jelikož prodejna je vcelku hezká a je škoda, že Vám ji tito zaměstnanci kazí.
Děkuji, s přáním hezkého dne, Duchková.
Zaměstnanci
Zaplatit zaměstnancům školení, poučit je o chybách, případně zaměstnat lidi, které tato práce alespoň trochu baví. Přesouvat ruční košíky ke od pokladen ke vchodu, chovat se slušně k zákazníkům, protože bez nich by žádná Billa nebyla. Třídit shnilou zeleninu a ovoce
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.
Spotřebitelka by rovněž mohla zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Pokud se spotřebitel setká s neprofesionálním chováním zaměstnanců společnosti, doporučujeme to řešit rovnou na místě, nejlépe s vedoucím provozovny. Zpětně často bývá obtížné zjistit a prokázat, jak se celá situace udála.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.