Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
zakoupená meteostanice ECG MS004L po zapnutí špatně měří atmosférický tlak. Uvedená meteostanice naměřila nižší atmosférický tlak než je rekord v ČR dle Českého hydrometeorologického ústavu (při reklamaci byla vždy doložena fotodokumentace).
14.1.2014 podána první reklamace na špatné měření atmosférického tlaku.
29.1.2014 reklamace uznána - zboží vráceno po opravě.
Vada přetrvává
7.2.2014 podána druhá reklamce na stejnou vadu.
21.2.2014 reklamace uznána - zboží vráceno po opravě.
Vada přetrvává
4.3.2014 podána třetí reklamce na stejnou vadu - žádost o vrácení peněz na základě obchodních podmínek společnosti CZC, s.r.o.
28.3.2014 reklamace zamítnuta!!!
Z průběhu reklamace vidím účelové jednání společnosti CZC, s.r.o., kdy první dvě reklamace na stejnou vadu jsou uznány a třetí nikoliv z důvodu žádosti na odstoupení od kupní smlouvy.
Se společností CZC, s.r.o. jsem byla vždy spokojena, proto mě mrzí takovéto jednání.
S pozdravem
Pavlína Cízlová
Meteostanice ECG MS004L, sériové číslo: 8592131173187
Odstoupení od kupní smlouvy.
|
Tweet |
V případě, že se na výrobku vyskytne již třetí stejná závada po opravě, má kupující nárok na odstoupení od kupní smlouvy. V případě, že je reklamace zamítnuta, mělo by být připojeno řádné odůvodnění zamítnutí reklamace. V případě, že společnost na svém závěru bude trvat i po případném předložení fotografií, má kupující možnost vyhledat soudního znalce, který by výrobek posoudil a případné odůvodnění zamítnutí reklamace tak rozporoval.
Dobrý den, paní Cízlová,
pročetl jsem všechny informace uvedené v reklamačních protokolech jak od Vás, tak od servisního střediska. Podle jejich vyjádření proběhlo dlouhodobější testování a uvedená závada se neprojevila.
Podle ustálené praxe, že nárok na odstoupení od smlouvy je až po třetí stejné závadě, proběhlo podle mého názoru reklamační řízení v souladu se zákonem, protože právě třetí závada nebyla potvrzena.
Přesto ale nevidím důvod, abychom Vám nevyšli vstříc. Určitě ani nás netěší, že zařízení nefunguje tak, jak si kupující představoval.
Prosím, pošlete kompletní zařízení na mé jméno na adresu CZC.cz (Petr Macek), Brodská 570, 261 01 Příbram. Postarám se o vystavení opravného daňového dokladu a vrácení peněz za zboží, které je takto "zlobivé". Nezapomeňte prosím připsat číslo účtu a pokud možno, přiložte tuto komunikaci.
S pozdravem
Petr Macek
manažer kvality CZC.cz
Dobrý den pane Macku,
děkuji za Váši vstřícnost. Zboží jsem Vám včera zaslala na uvedenou adresu včetně všech kopií dokumentů.
S pozdravem
Pavlína Cízlová
Dobrý den, paní Cízlová,
zboží dorazilo a opravný daňový doklad (dobropis) jsem právě zpracoval.
Budou Vás emailem kontaktovat kolegyně ze zákaznického centra ohledně potvrzení tohoto dokladu, aby platba mohla být odeslána ve prospěch Vašeho účtu.
Z mojí strany je to vše, co jsem v celé věci mohl udělat. Jakmile bude dořešen případ do úplného konce, prosím o ukončení stížnosti na tomto portálu.
S přáním pěkného dne
Petr Macek
manažer kvality CZC.cz
Hodnocení:
Komentář: Oceňuji přístup a návrh řešení společnosti CZC k případu ve prospěch zákazníka.