Společnost


IntermaxGroup AG

Počet nahlášených stížností:310
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#27761Neoprávněně naučtovaný poplatek 499,- měsíčně

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 17 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.11.2018, před 6 lety

Arnošt Pokorný

Znění stížnosti

Dobrý den.
Také jsem se nechal nachytat společností InterMaxGroup AG.Zaregistroval jsem se před dlouhou dobou cca 2 roky a tím že jsem zaplatil měsíční registraci tak jsem hloupě doufal že to skončí a hotovo.Dál jsem se vůbec nezajímal a ted po kontrole učto jsem zjistil že mi pořad měsíčně strhávají 499,-korun.Abych upřimě řekl tak už si ani nepamatuji co to bylo za seznamku a další podrobnosti nevím.Mám jen číslo učtu kam odchází peníze to mohu dodat.


Produkt

seznamka ale už nevím jaká.


Požadované řešení

Rád bych odstoupil od smlouvy aby mne jiz nestrhávali 499,-korun


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.11.2018 13:29, před 6 lety

Smlouvu je nutné řádně ukončit, a to výpovědí. Tím se zabrání dalšímu automatickému prodloužení smlouvy. Obchodní podmínky společnosti (https://www.sexkontakty.cz/terms) totiž umožňují automatické prodloužení smlouvy na dobu určitou, a to pokud nebyla výpověď podána ve lhůtě nejméně jeden týden před vypršením zaplaceného členství. Dle obchodních podmínek může být "zaplacené členství kreditní kartou ukončeno zasláním jednoznačného prohlášení (např. dopisu zaslaného poštou, faxem nebo e-mailem), nejméně jeden (1) týden před vypršením takto uvedeného (zaplaceného) členství. Výpověď musí obsahovat uživatelské jméno používané v tomto systému a musí být adresována provozovateli portálu: IntermaxGroup AG, Chaltenbodensstrasse 4a, 8834 Schindellegi, Switzerland".

E-mail, který společnost uvádí ve všeobecných obchodních podmínkách je: support@ero-kontakty.cz a výpověď může být v českém jazyce, neboť samotná smlouva byla uzavřena v češtině.

Společnost sídlí ve Švýcarsku a z toho důvodu není možné se obrátit na Evropské spotřebitelské centrum. Pokud by spotřebitel chtěl podat na společnost nějakou stížnost, musel by tak učinit u dozorového orgánu ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2018 10:08, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.