Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#27764Špatné vyřízení reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.11.2018, před 6 lety

Petr Kolda

Znění stížnosti

Dne 22.10. jsem reklamoval telefon myPhone Hammer Energy LTE,telefon se začal vybíjet po pár hodinách a stále se to zhoršovalo,dvakrát po sobě se při rychlém vybíjení rozehřál tak,že jsem se bál že exploduje.Dále se také sám přenastavoval a nefungoval tak jak měl.Z opravy mi přišel zpět zjevně s novou baterií,která se zatím nevybíjí a telefon vydrží nabitý stejně dlouho,jako když byl nový.Ale v v reklamačním protokolu je uvedeno,že k žádné opravě nedošlo a reklamace byla neoprávněná.Opravdu chytrý způsob jak se vyhnout prodloužení záruky.Jinak už opět pozoruji,že si telefon dělá co chce,včera se mi dvakrát samovolně zapnulo bluetooth.
Kolda


Produkt

my Phone Hammer Energy LTE černý,IMEI 354788082390685


Požadované řešení

Minimálně uznání reklamace a pokud budou problémy s telefonem pokračovat navrácení peněz na koupi nového telefonu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.11.2018 13:00, před 6 lety

Pokud prodávající reklamaci zamítá, není oprávněn provádět na zboží jakékoli mimozáruční opravy, a to ani bezplatné. Bez souhlasu spotřebitele není možné poskytnout mimozáruční servis. Spotřebiteli tím totiž prodávající fakticky znemožňuje rozporovat důvody zamítnutí reklamace a požadovat odstoupení od smlouvy v případě opětovného výskytu vady. Takové jednání ze strany prodávajícího lze považovat za obcházení zákona. Pokud tedy prodávající nějakou opravu provedl, je to nutné toto chápat jako uznání vady a provedení opravy.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.12.2018 23:34, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.