Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Navzdory reklamaci a ujisteni zakaznicke linky, balik nebyl ze zadane adresy v Havirove opet kuryrem vyzvednut. ozn.
Č. obj:1418110710038. Zak. Servis urgovala v Havirove p. N. Hubalkova. Nikdy za vice nez 8 let se mne se sluzbou PPL v Praze neco takoveho nestalo. Vzdy bezvadny servis.
Vyzvednuti na jine nez bezne svozove adrese
Kontaktujte prosim ihned otce 776664444 a domluvte s nim vyzvednuti. Jiz 2 dny na kuryra doma marne cekal. Za neco takoveho bych u zamestnance zvazil potrestani. Pri opakovani okamzity vyhazov.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost objednatel přepravy službu reklamovat.
V případě, že dojde mezi zasílatelem a příkazcem, který je spotřebitelem podle zákona č. 634/1992, o ochraně spotřebitele v platném znění, ke vzniku spotřebitelského sporu, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může rovněž spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce. Více informací je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnostbyla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.