Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#27765Nevyzvednutý balík v Havířově

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.11.2018, před 6 lety

Vladimur Stadler

Znění stížnosti

Navzdory reklamaci a ujisteni zakaznicke linky, balik nebyl ze zadane adresy v Havirove opet kuryrem vyzvednut. ozn.
Č. obj:1418110710038. Zak. Servis urgovala v Havirove p. N. Hubalkova. Nikdy za vice nez 8 let se mne se sluzbou PPL v Praze neco takoveho nestalo. Vzdy bezvadny servis.


Produkt

Vyzvednuti na jine nez bezne svozove adrese


Požadované řešení

Kontaktujte prosim ihned otce 776664444 a domluvte s nim vyzvednuti. Jiz 2 dny na kuryra doma marne cekal. Za neco takoveho bych u zamestnance zvazil potrestani. Pri opakovani okamzity vyhazov.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.11.2018 12:42, před 6 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost objednatel přepravy službu reklamovat.

V případě, že dojde mezi zasílatelem a příkazcem, který je spotřebitelem podle zákona č. 634/1992, o ochraně spotřebitele v platném znění, ke vzniku spotřebitelského sporu, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může rovněž spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce. Více informací je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2018 15:52, před 6 lety

Společnostbyla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.