Společnost


Martina Abrlová, DiS.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2777Vyhnutí reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 22 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.03.2014, před 11 lety

Klaruš Knollová

Znění stížnosti

Zakoupenou peněženku jsem začla používat v prosinci 2012 a již v květnu začla po bocích praskat.. peněženka stála 599,- a nevydržela ani půl roku... je jasně vidět že peněženka je velice nekvalitní, ale místo uznání reklamace mi bylo řečeno a písemě oznámeno, že reklamaci neuzná, že je peněženka poškrábaná.


Produkt

http://www.angelfashion.cz/anna-sui/98-damska-penezenka-anna-sui-ruzova-kvetina.html, Dámská kožená peněženka Anna Sui - starorůžová, Elegantní peněženka od módní návrhářky Anny Sui K dispozici jsou 4 přihrádky na bankovky, 1 kapsička na zip na drobné, 8 míst na karty, 1 průhledná foto kapsička Rozměr: 19 x 10 x 2,5 cm Materiál: ekologická kůže, textil


Požadované řešení

vrácení peněz a upozornění dalších zákazníků o chování obchodu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2014 10:31, před 11 lety

V případě, že je reklamována určitá vada, má prodejce povinnost vystavit reklamační protokol a zároveň i písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Pokud by se tak nestalo, lze na něj podat podnět České obchodní inspekci pro porušení § 19 zákona o ochraně spotřebitele.
Pokud byla reklamována jiná vada než poškrábání a poškrábání vadu výrobku nezpůsobilo, není tento důvod řádným odůvodněním zamítnutí. Dle § 627 odst. 3 občanského zákoníku nelze omezit práva vyplývající ze záruky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.2.2015 10:59, před 10 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, ale neprojevil zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ z důvodu nereakce podnikatele uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.