Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupenou peněženku jsem začla používat v prosinci 2012 a již v květnu začla po bocích praskat.. peněženka stála 599,- a nevydržela ani půl roku... je jasně vidět že peněženka je velice nekvalitní, ale místo uznání reklamace mi bylo řečeno a písemě oznámeno, že reklamaci neuzná, že je peněženka poškrábaná.
http://www.angelfashion.cz/anna-sui/98-damska-penezenka-anna-sui-ruzova-kvetina.html, Dámská kožená peněženka Anna Sui - starorůžová, Elegantní peněženka od módní návrhářky Anny Sui K dispozici jsou 4 přihrádky na bankovky, 1 kapsička na zip na drobné, 8 míst na karty, 1 průhledná foto kapsička Rozměr: 19 x 10 x 2,5 cm Materiál: ekologická kůže, textil
vrácení peněz a upozornění dalších zákazníků o chování obchodu
|
Tweet |
V případě, že je reklamována určitá vada, má prodejce povinnost vystavit reklamační protokol a zároveň i písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Pokud by se tak nestalo, lze na něj podat podnět České obchodní inspekci pro porušení § 19 zákona o ochraně spotřebitele.
Pokud byla reklamována jiná vada než poškrábání a poškrábání vadu výrobku nezpůsobilo, není tento důvod řádným odůvodněním zamítnutí. Dle § 627 odst. 3 občanského zákoníku nelze omezit práva vyplývající ze záruky.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, ale neprojevil zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ z důvodu nereakce podnikatele uzavřít.