Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Zaregistrovala jsem se 4.10.2018 na seznamce Singles50 a zaplatila sluzbu Premium na jeden mesic. Dle obchodnich podminek jsem od teto smlouvy radne 28.10.2018, tedy nejmene 4 dny pred terminem, odstoupila formou e-mailu na zakaznicke centrum Singles50. Automat mi sice potvrdil prevzeti meho e-mailu, ale do peti pracovnich dnu, jak uvadi automat, se nikdo neozval Vzhledem k tomu, ze upozornovani e-mailem na nabidky partneru skoncilo, jsem se domnivala, ze je vse v poradku, az jsem k memu uzasu zjistila, ze z meho uctu byla vyinkasovana castka
Kc 2247,00 na dalsi obdobi. Na me dalsi reklamace mi odpovida jen
automat.
Singles50.cz - sluzba Premium
Prosim o presetreni a vraceni penez. Domnivam se, ze se jedna o neseriosni a ucelove jednani teto firmy.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitelku o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitelku o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitelku řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uvedena společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo možné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebitelce brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitelku na jejích právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 179326685
Dobrý den.
Odstoupení od smlouvy již dne 28.10.2018 nebylo nárokovatelné, odstoupit od smlouvy je možné nejpozději do 14 dní od data uzavření smlouvy/ obchodního vztahu, co bylo v případě Vašeho Prémiového členství dne: 18.10.2018.
Pokud si uživatel nepřeje své Prémiové členství prodlužovat, je toto potřebné vypovědět, a to stanoveným způsobem, který je uživatelům k dispozici v rámci Všeobecných obchodních podmínek, dostupných na naší domovské stránce i přímo v jejich uživatelském profilu a s kterými v rámci své registrace na naší stránce souhlasili (v případě nejasností spojených s realizací Výpovědi mohou uživatelé kdykoliv kontaktovat naše Zákaznické centrum). Výpověď podle pokynů zákazníckého servisu, který Vám odepsal dne 29.10.2018, jsme nepřijali.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo však již zrušené.
Vaše Prémiové členství je platné do 03/02/2019, po uvedeném datu nebude prodloužené. Žádné další platby neproběhnou.
Je pro pro mne prekvapenim, ze uvadite vypovedni lhutu 14 dnu,
kdyz ja jsem cetla ve vasich obchodnich podminkach 4 dny.
Je pravda, ze tato lhuta (respektive cislice) je na e-mailu rozporuplne citelna.
Domnivam se, ze je to zamer uvadet zakaznika v omyl, protoze 4 denni
vypovedni lhuta u mesicni smlouvy je primerenejsi nez lhuta 14 denni.
Myslim, ze vice zakazniku to chapalo stejne jako ja, tedy 4 dny.
Vidim, ze nemam sanci u tak neseriozni firmy ziskat napravu, protoze
dodnes jste mi neodpovedeli na moje opakovane zadosti o vysvetleni na zakaznickem centru, coz jen potvrzuje vyse uvedene.
Jsem poucena, sice za drahe penize, ale doufam,ze jsem upozornila ostatni zakazniky na tyto nekale metody.
ID: 179326685
Dobrý den.
Výpovědní lhůta/ výpověď a možnost odstoupit od smlouvy do 14 dnů jsou dvě rozdílné věci.
Pri měsíčním členství můžete odstoupit od smlouvy do 14 dní od zakoupení členství, nebo vypovědět prodloužení členství stanoveným způsobem alespoň 4 dny před obnovením členství (4 dny před ukončením měsíce).
Aha,tak to je. Nejsme kazdy pravnik, proto by bylo namiste
zcela jasne prezentovat, co znamena odstoupeni od smlouvy
a co vypoved.. Ale nejspis se spolehate na to, ze tyto dva
terminy obycejny smrtelnik lehce zameni,
protoze je nasnade, ze kdyz odstoupim od smlouvy, dale jiz
nechci vase sluzby vyuzivat Doufam, ze moje stiznost alespon
pomuze ostatnim klientum a s vami tuto debatu koncim s tim,
ze jsem hluboce zklamana a s vasimi sluzbami jsem vlastne byla
i nespokojena (napr. vas automat nebral v uvahu me pozadavky
na vyhledavani partneru treba dle vysky,) a priste se obratim na spolehlivejsi instituci a vy doufam upravite sve obchodni podminky
tak, aby Jim rozumel kazdy.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.