Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#27775Neoprávněný poplatek a nemožnost odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.11.2018, před 6 lety

Marcela Hřebíčková

Znění stížnosti

Dobrý den.
stala jsem se objetí ,stejně jako mnoho lidí přede mnou a chci podat stížnost na tuto rádoby seznamku .Dne 14.9.2018 jsem se zaregistrovala a zaplatila pře kartu poplatek 156 Kč za Prémiové členství,seznamku jsem téměř nevyužívala , protože kontakty osob ze seznamky byly zablokovány, chodily mi pouze automatické odpovědi od lidí, kteří zřejmě ani neexistují, zjistila jsem, že na jeden jediný kontakt mi píše nějaký muž, či osoba, která neumí pořádně česky,což mi připadá velmi podivné.Přestala tuto službu tedy využívat.Ale dnes mi přišel email, kde mě společnost vyzývá k platbě částky 2 527 Kč, s tím, že zablokovala zákaznický účet.Tedy celková platba 2 527 Kč - složeno z platby 2 247 Kč + manipulační poplatek 280 Kč nebyla z účtu odčerpána, naštěstí na účtě nebyly dostatečné finanční prostředky.
Snažim se od jejich služeb odstoupit a vypověděla jsem smlouvu na jejich udané e-maily,telefonní kontakty nemají pro jistotu uvedené.Zatím mi přišla jen automatická odpověď , že se budou mou žádostí zabývat a odpověď obdržím do 5 pracovních dnů, o čemž pochybuji vzhledem ke zkušenostem ostatních lidí přede mnou ,kteří píší stížnost stejně jako já.Zjistila jsem, že spousta napálených lidí podává trestné oznámení a já se k nim přidávám.Prosím tedy o pomoc v této záležitosti.


Produkt

be2 Academic Singles - seznamka


Požadované řešení

Okamžité zrušení Prémiového členství,celého účtu,včetně mých údajů a fotografií, zrušení pohledávky a vymáhání ze strany společnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2018 11:25, před 6 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět. Smazání profilu není výpovědí. Tím se jen zbavuje spotřebitel možnosti využívat zaplacené služby.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.11.2018 15:04, před 6 lety

ID: 178532168


Dobrý den.

Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti kontaktovalo Oddělení pohledávek Academic Singles.

V případě nejasností se můžete opětovně obrátit na:

zakaznickyservis@academic-singles.cz

V zájmu vymázání údajů z databáze prosím dodržte standardní postup a přímo z Vaší registrované emailové adresy kontaktujte:


ochrana@academic-singles.cz,


mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství a evidenci a proces vymáhání dlužného poplatku to neovlyvní,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2018 12:56, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2019 09:36, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.