Společnost


Salbio data tech. s.r.o.

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#27777Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
10.11.2018, před 6 lety

Volodymyr Levenets

Znění stížnosti

Dobry den,jsem kupil telefon Lenovo K5,ža rok apul ten telefon ja reklamuval 3 krat že stejnou zavadou,4 krat ja poslav telefon na reklamci do servisu Arvato,protože ten telefon nechtel.Servis mne napsal že mam narok na odstupeni od smluvy.Servis u sebe telefon nechal,a poslal mne reklamačni papiry,abych ja poslal do obchodu,4 reklamačni papiry.Ja poslal do obchodu všechno co mne poslaly z servisu,i odstupeni od smluvy,servis žekl že jeto stastači proto abych obchod vratil penize.Z obchodu mne peniže nevrati za telefon,protože ja ten telefon mel poslat im,ane servisu.Z obchodu mne napsaly na meil,gdyš ja reklamoval v servisu,at servis vrati mne penize,ja zavolal vservis,no servis mne žekl že obchod mne musi vratit penize,protože ja kupuval v obchode.Servis mne žekl že todleto vidi popervi,že obchod nechce vratit penize.Tak že,ja ted nemam ne telefon,ne peniže.


Produkt

Lenovo K5 dual note,Lenovo A7020a40,IMEI:869089026005598,sériove čislo:HB0QZR6H


Požadované řešení

Vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2018 10:49, před 6 lety

Pokud bylo v záručních podmínkách uvedeno, že právo ze záruky se uplatňuje vůči prodávajícímu, a to prostřednictvím nejbližšího autorizovaného servisu, pak platí, že servis posoudí oprávněnost reklamace a při oprávněné reklamaci provede bezplatně opravu. Při uplatnění jiných práv ze záruky však řeší reklamaci prodávající na základě posouzení vady autorizovaným servisem.

Spotřebiteli doporučujeme reklamaci uplatnit přímo u prodávajícího. Servis totiž není smluvním partnerem spotřebitele a má oprávnění pouze k odstranění závady, nemůže spotřebiteli vrátit peníze, ani vyměnit výrobek za nový, bezvadný, nýbrž standardně vystavuje pouze potvrzení, zda vznikl nárok na bezplatnou opravu, dodání nové věci bez vad, případně odstoupení od smlouvy.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.12.2018 23:42, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.