Společnost


Klička Milan

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2778Neuznaná 4. reklamace a neuznané 2.odstoupení od kupní smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 13 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.03.2014, před 11 lety

Radek Brynda

Znění stížnosti

Dne 04. 09. 2012 jsem v prodejně (provozovně) v Mratíně, U cukrovaru 206 zakoupil 1 ks zboží s obchodním názvem motor Renault Scenic 1,9 dci 88 kw za cenu 30 000,- Kč s půlroční zárukou.
Tento výrobek nebyl z důvodu vady nikdy řádně užíván, jelikož nikdy řádně nefungoval. Tuto vadu (motor se blokuje, nelze s ním točit, zarezlý) jsem reklamoval dne 22. 11. 2012 a z opravy mi byl vydán dne 17. 01. 2013. Následně se stejná vada opakovala a dne 04. 03. 2013 jsem opět uplatnil reklamaci a výrobek jako opravený mi byl vydán dne 16. 04. 2013. Protože se uvedená vada zopakovala znovu po vyzvednutí zboží z opravy, nechal jsem zpracovat znalecký posudek na daný motor a navštívil jsem opět prodejnu a zde jsem zboží dne 06. 06. 2013 zanechal s tím, že žádám o vrácení kupní ceny s tím, že odstupuji od kupní smlouvy z důvodu opakované vady (3. reklamace).
Reklamace včetně odstranění vady tedy nebyla vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Reklamace tedy dle výše uvedeného v řádných zákonných lhůtách neproběhly.
Z odstoupením od kupní smlouvy firma nesouhlasila a dodala upravený (možná jiný) motor, který dva měsíce po instalaci po najetí pár set km se stal zcela neopravitelným. V říjnu roku 2013 firma odmítla motor převzít, což se opakovalo i dvakrát v prosinci 2013 a odmítla i převzít odstoupení od kupní smlouvy.


Produkt

motor Renault Scenic 1,9 dci 88 kw za cenu 30 000,- Kč


Požadované řešení

vrácení plné kupní ceny(což jsem svými dopisy z června a prosince 2013 a března 2014 požadoval pro firmě a zaslal i na provozovnu do Mratína) nebo alespoň většiny z kupní ceny


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.4.2014 13:59, před 11 lety

V případě, že se na výrobku vyskytne 3krát stejná závada po opravě nebo 4různé závady po opravě, má kupující právo na odstoupení od kupní smlouvy a vrácení peněz.
V případě, že není dodržena lhůta 30 dnů pro vyřízení reklamace, nemá již spotřebitel reklamaci přebírat, protože tím by mohl svým jednáním souhlasit s prodloužením této lhůty.
V případě, že se vady opět vyskytly doporučujeme zaslat písemně odstoupení - doporučeně nebo s dodejkou, aby o tomto úkonu měl kupující důkaz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2015 12:35, před 10 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, ale neprojevil zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ z důvodu nereakce podnikatele uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.