Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:182
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#27781Zkušenost z Hyperalbert Tábor (bývalý Interspar) 10.11.2018

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.11.2018, před 6 lety

Petr Král

Znění stížnosti

Dobrý den. Předně - v prodejnách "Albert" nakupuji často, dá se říci, že jsem pravidelným zákazníkem - tzn. upřednostňuji Albert před jinými maloobchodními řetězci a troufám si tvrdit, že byste za toto měli být rádi resp. si toho vážit, není to v dnešní době samozřejmost. Druhá poznámka je, že nejsem žádný notorický stěžovatel.
Dnešní večerní nákup byl bohužel strašlivý, odpuzující zážitek. Dokážu pochopit, že v 21:30 (tzn. půl hodiny před zavíračkou) je vybrané veškeré pečivo, to mi až tak nevadí. Vadí mi chování paní prodavačky na kase. Situace byla taková, že paní (náhodou byla i těhotná, a dost možná i cizinka resp. mluvila s přízvukem) nejprve od paní prodavačky dostala hodně neurvalé školení, že košík po vyskládání zboží má vrátit zpátky za pokladnu. Prodavačka na zákaznici prostě křičela "košík zpátky!!!", musela dvakrát, protože zákaznice se nechytala. Po tomto extempore, které se mi tedy hodně eklovalo, se jelo dál (paní zákaznice se omlouvala, že je "u vás poprvé"). Při placení zákaznice zapomněla PIN k platební kartě, čímž paní prodavačku rozlítila do žluta - paní zákaznice odběhla rychle za manželem, ale paní prodavačka měla zapotřebí se rozkřikovat, že to se prostě stane jenom jí, že na ní vyjde taková hrůza. Zákaznice se vrátila za 2 minuty, to už jí ale paní prodavačka uklízela (já bych řekl házela) nákup do ručního košíku (takový ten hluboký) s tím, že paní tam nebude dělat frontu. Nevím, jestli jde namarkovaný nákup nějak "zaparkovat" a pozdržet na pozdější platbu, asi ano. Mé chápání vztahu "prodejce-zákazník" je takové, že i když se stane nepříjemnost s platbou, na kterou snad má každý nárok, tak personál Albertu je tam především pro zákazníky. Paní prodavačka to vidí zřejmě naopak.
Druhá část dnešního zážitku - Albert promo akce Pilsner Urqell. Hned u vstupu obrovský vánoční stromek z plzeňský piv. Všude Pilsner Urqell, hromady přepravek. U nich letáky, kup 8 piv, na informacích dostaneš los. Akce probíhá od 7.11. do 20.11.2018.
Nuže, koupil jsem 24 piv. Po dokončení nákupu mě paní na informacích odpálkovala, že mi žádný los nedá, že prý jich dostali na prodejnu 60. Požádal jsem ji tedy, ať si vytiskne ceduli "losy nejsou" a umístí ji k hromadám piv. Paní se omluvila, a že to nějak zajistí. Jak to bude doopravdy, netuším. Ani to, jak to skutečně bylo s losy, jestli organizátor je skutečně takový borec, že dá ke hektolitrům piv jen losy, které vydrží na 3 dny. Jestli "promo akce s losy" měla lidi spíš naštvat, tak to se určitě podaří. Albert na tomto v mých očích participuje, negativní dojem tedy přechází i na vás.
Doma se mě navíc manželka ptá, kde mám body za nákup, že se tam sbírá něco pro děti. Body mi prodavačka nedala, povídám (musím je u prodavačů výslovně žebrat?). Takže třetí zásek.
Suma sumárum, místo sobotního volného večera píšu ve špatné náladě tenhle román, tuším, že se na to stejně každý vykašle, a začnu prostě chodit nakupovat do Lidlu.


Požadované řešení

ctít zákazníka a být slušný a nápomocný za každou cenu,
prověřit nastavení a funkčnost promo akcí (z mého pohledu "šulení" s losy",
automaticky vydávat body za nákup


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2018 09:44, před 6 lety

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností. Pokud se spotřebitelka setká s neprofesionálním chováním zaměstnanců společnosti, doporučujeme to řešit rovnou na místě, nejlépe s vedoucím provozovny. Zpětně často bývá obtížné zjistit a prokázat, jak se celá situace udála.

Nabídka (Albert promo akce) uvedená společností v reklamním letáku je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit v souladu s § 1732 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Slevová akce tedy může být spojena s možností vyčerpání zboží ještě před jejím koncem. Kdyby reklamní leták obsahoval tuto informaci, nebylo by povinností prodávajícího mít zboží k dispozici po celou dobu slevové akce.

Kdyby ale prodávající slibované zboží (los) vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.

Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.