Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,již po několikáté jsem měl balíček ze zahraničí na společných schránkách i kdyz se balíček nevejde do schránky stačí dát upozornění do mé schránky tedy tam kam je adresovaný balíček.Setkal jsem se že mi balíčky nedorazili a myslím si že je to díky dorucovatelce která dává balíčky mimo schránky kam jsou určené,tak na prostor kde mají přístup všichni z panelového domu tedy 40 partai.Platím si poštovní službu a tímto žádám o kladný přístup s doručování zásilek.Jedná se o ulici Vinařská,Ústí nad Labem,č.p 16.Děkuji za rychlé vyřízení k lepšímu doručování
Balík ze zahraničí
Pokud se malý balíček nevejde do schránky nenechavat ho na společných schránkách ale dát výzvu do schránky.
|
Tweet |
Nebyla-li zásilka doručena v souladu s uzavřenou smlouvou, je vhodné uplatnit reklamaci. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírného řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman