Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 31.10.2013 jsem si na předváděcí akci zakoupila robot a nádobí. Doma jsem bohužel zjistila, že dodané zboží není stejné jako předváděné, ihned jsem se obrátila na společnost ohledně výměny za předváděné zboží. Dne 18.11.2013 jsem dostala od společnosti dopis, že přistupuje k odstoupení od smlouvy, jelikož požadované zboží není skladem a mám robot a nádobí zaslat zpět, což jsem učinila přes PPL. A čekala jsem 30 dní na vrácení peněž, které dosud nedorazily. Začátkem ledna jsem se pokoušela do společnosti volat, bohužel telefon již nefungoval. Z obchodního rejstříku jsem se dozvěděla, že společnost je dne 23.12.2013 přepsána na nějakého maďarského majitele a původní majitel si otevřel novou společnost. Prosím o radu jak mám postupovat, nevím jak společnost kontaktovat, když uvedené údaje nefungují.
Kuchyňský robot a sada nádobí v celkové hodnotě 20000,-
Žádám o vrácení peněz za zaslané zboží. Jelikož nemám ani peníze ani zboží.
|
Tweet |
Společnost má uvedené sídlo na Pstružná 821/2, Uhříněves, 104 00 Praha 10. V případě, že tam nepřebírá poštu ani se tam pracovníci nezdržují, doporučujeme podat podnět živnostenskému úřadu, příadně rejstříkovému soudu, které je můžou vyzvat k doplnění správných údajů.
Bohužel se nám společnost nepodařilo v rámci mimosoudního řešení sporů kontaktovat. Z tohoto důvodu bude stížnost uzavřena pro nedostupnost subjektu.
Spotřebitel se nadále svých práv může domáhat soudní cestou tj. zasláním předžalobní výzvy dle § 142a občanského soudního řádu a následným podáním návrhu na vydání platebního rozkazu.
V nedávné době došlo k vydání rozsudku, v rámci kterého dostal dealer pořádající předváděcí akce od soudu trest, proto doporučujeme podat na společnost trestní oznámení pro trestný čin podvodu dle § 209 trestního zákoníku nebo pro poškozování spotřebitele dle § 253 trestního zákoníku.