Počet nahlášených stížností: | 714 |
Z toho za letošní rok: | 76 |
Stále v řešení: | 14 |
Na telescope nedrží závit na šošovke + -
Bohužiaľ tým pádom sa to na MT neudrží. Telescop sa mi ináč veľmi páči a neviem ako postupovať ďalej. Mám ho poslať naspäť? a hlavne ako a kde. Nikdy som nemusela použiť reklamáciu. Prišlo mi to kuriérom za dva dni, čo bolo úžasné.
HIGHQUALITY TELESKCOPE Warning: KL 1040
Telescop by som chcela vymeniť za funkčný. Rada fotím. Prijala by som výmenu zlého za nový-dobrý. Celú zásielku mám v originálnom balení aj od kuriéra.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.