Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#27792Internet Optimal HD

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 23 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.11.2018, před 6 lety

Jiří Krása

Znění stížnosti

Neustálé a opakované výpadky internetu 4G v oblasti Roztoky okres Rakovník. Při řešení s operátory se setkávám se silnou neochotou problém řešit. Ptoblém se vyřeší vždy jen na 14 dní a poté se to opakuje. Neustálé opakujeme operátorům, že jsme restartovali modem, připojení pře kabel i Wifi, vše nastaveno jak má... Výpadky má i internet v telefonu a dnes nám operátor dokonce sdělil, že stejně chytáme jen nějaký odraz signálu... Aniž nevěděl o čem mluví :(

Byl bych moc rád, kdyby se na to někdo kompetentní a ochotný z O2 podíval a pomohl to napravit! U O2 jsem klient už cca 10 let... Stejný problém byl s O2TV, kde jsem byl po problémech také nucet přejít ke konkurenci.

Pokud se tím nebude chtít O2 zabívat, odstoupím od smlouvy a nejen já.

Děkuji za pomoc.


Produkt

Internet Optimal HD


Požadované řešení

Prosím o prověření, a trvalou nápravu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2018 07:20, před 6 lety

Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat opravu vyúčtování, přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.11.2018 13:40, před 6 lety

Pěkný den,
velmi nás vzniklé komplikace mrzí. Zeptám se pro doplnění informací našim technikům na následující otázky:
Byla vyzkoušena SIM karta v jiném telefonu?
Byl modem přemístěn na jiné místo blíže k oknu?
V nastavení sítí, bylo zvoleno přihlášení pouze na 4G nebo 3G?
Děkuji za upřesnění
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.11.2018 17:56, před 6 lety


Jiří Krása

Dobrý den,

ano, tuto informaci jsem slyšel několikrát a vždy se stejnou odpovědí.

Sim kartu jinam než do modemu dát nemohu, je určena jen pro modem.
Modem byl přemístěn i ven se stejným výsledkem. Signál byl na 4 čárkách ze čtyř.
Modem je nastaven jen na přijímání 4G signálu.

Zařízení je v pořádku, SIM karta taky, protože ta chyba se týká obecně 4Gčka v této oblasti i na mobilních číslech.

Internet tam standardně vždy šel 36ms Ping, 17Mb download a do 3Mb upload. Problémy jsou tak poslední měsíc.

Nejvíce mě ale mrzí, že Vaše podpora s člověkem jedná jako s "debi..." a jsou štonc se s vámi i hádat, že to musí jít...

Dnes jsme ale dostali konečně vyjádření od Vás, že Vám někde na vysílači odcházela nějaká karta, kterou stačilo vždy restartovat a nyní nenaběhla. Tak byla vyměněna. Internet nyní funguje... Snad to vydrží!

Rád bych se Vás ještě zeptal, ten problém byl evidentní a pod mím číslem se můžete podívat, kolik už k Vám bylo na toto téma hovorů. Je možná nějaká kompenzace za tyto problémy?

Děkuji a přeji Vám pěkný den.

Jiří Krása.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.11.2018 12:42, před 6 lety

Pěkný den,
jsem rád, že došlo k vyřešení komplikací. Samozřejmě máte možnost vyúčtování, kterého se komplikace týkali, kdykoliv reklamovat. Požadavek pro vás rád touto cestou zadám. Poprosím pouze o zaslání kontaktního telefonu či emailu na který si přejete vyjádření zaslat a to pomocí neveřejného údaje.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.11.2018 20:48, před 6 lety


Jiří Krása

Dobrý den,

tak bohužel vyřešeno není. Dnes ve 20:15 modem ztratil úplně signál. svítila jen kontrolka zapnutí a Wifi. Modem bylo nutné restartovat a poté se přihlásil zpátky do sítě. Tato ztráta signálu se děje prakticky obden, néli denně a vždy ve večerních hodinách v rozmezí 19 - 21h.

Můžete se prosím podívat, co se v této době dělo?

Děkuji.

Jiří Krása.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.11.2018 15:03, před 6 lety

Pěkný den,
mrzí mne pokud opětovně došlo k potížím. Připojení předávám přímo našim technikům k detailnímu prověření. Ti lokalitu i připojení prověří a následně vás budou kontaktovat.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2018 09:18, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.12.2018 14:00, před 6 lety


Jiří Krása

Dobrý den,

k výpadkům dochází stále a dochází k nim obden. Obden je třeba restartovat modem.

Už mě to bohužel ale nebaví stále řešit, tak hledám jinou možnost připojení internetu.

Mám ještě druhý přenosný internet, který mám na své druhé adrese a na této adrese, kde je O2 funguje bez výpadků.

Bohužel ale asi po mě O2 bude chtít pokuty za předčasné ukončení smlouvy. Prosím D-Test jak v tomto pokračovat dále?

Děkuji a přeji pěkný den.

PS: neodpověděl jsem, ptotože jsem čekal na nějaký výsledek ze strany poskytovatele O2. Bohužel se mi ozval jen technik a chtěl data o výpadcích a dále už se nikdo neozval...

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.1.2019 18:57, před 6 lety

Za dané situace může spotřebitel uplatnit u společnosti O2 písemnou reklamaci. Vzor spolu s dalšími informacemi lze nalézt zde: https://www.dtest.cz/clanek-3293/reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci.

V případě reklamace dle § 64 odst. 12 zák. č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, platí, že pokud službu bylo možno využít jen částečně, anebo ji nebylo možno využít vůbec pro závadu technického nebo provozního charakteru na straně podnikatele poskytujícího službu, je tento povinen zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě s účastníkem, který je koncovým uživatelem, zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem. Podnikatel poskytující službu elektronických komunikací není povinen nahradit jejím uživatelům škodu, která jim vznikne v důsledku přerušení služby nebo vadného poskytnutí služby.

Jak jsme uváděli již v prvním vyjádření: V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Pokud dále nedojde k nápravě, tj. společnost nebude poskytovat v ujednaném rozsahu služby, za které spotřebitel (účastník) platí, mohlo by se ze strany společnosti jednat až o podstatné porušení smlouvy, pro které by spotřebitel mohl od smlouvy dle § 2002 odst. 1 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, odstoupit.

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.1.2019 07:44, před 6 lety

Pěkný den,
mrzí nás, že jste se rozhodl připojení zrušit. V případě, že k opětovným výpadkům stále dochází doporučím se na přímo obrátit na kolegy z oddělení technické podpory na čísle 800 184 084 nebo www.techzona.cz/chat.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
4.1.2019 10:56, před 6 lety


Jiří Krása

Hodnocení:

Komentář: Bohužel se to točí stále dokola a připojení pořád padá. Opět se obrátit na technickou podporu, kde mi budou vysvětlovat po milionté jak mám zapnout modem a že nemůžu kontrolovat rychlost internetu přes wifi, a že vlastně nám tam internet ani nemůže jít atp... Ještě zkusím nechat prověřit modem... Akorát starosti a to jsem byl dříve s O2 tak spokojen.