Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, dne 8.11 ve 13.40 hod jsem si u Vás objednávala zboží s číslem objednávky 104716508.Zboží jsem si nechala zaslat službou PPL, které mělo být doručeno 9.11. Služba byla zpoplatněna za 99 Kč. Dnes 12.11 se ozvalo PPL , že zboží bude doručeno. Službu jsem si zaplatila z důvodu doručení následujcí den tzv. 9.11 jinak bych si zboží vyzvedla dnes na pobočce Mall zdarma.
Prosím o navrácení poplatku 99 Kč za nevyužitou službu.
Děkuji za vyřízení.
Pěkný den.
Tereza Marčanová
Vrácení poplatku
|
Tweet |
Prodávající je povinen dodat zboží v čase ujednaném ve smlouvě. Pokud tak neučiní, porušil svou smluvní povinnost a v takovém případě odpovídá za škodu, která spotřebitelce vznikla v důsledku prodlení prodávajícího. Žádá-li spotřebitelka náhradu škody, musí prokázat, že jí škoda vznikla, a že existuje příčinná souvislost mezi vznikem škody a porušením smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.
Pokud by se prodávající zavázal, že zboží bude expresně doručeno, musí toto splnit. Není-li tomu tak, vrátí prodávající spotřebitelce peněžní prostředky za tuto službu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.