Počet nahlášených stížností: | 600 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Zaslaná e-vstupenka pro 2 osoby na koncert Lucie zakoupená přes Portál Viagogo nemá žádný čárový kód, tudíž mám obavy z toho jestli je vůbec platná. To co jsem si stáhla a je vydáváno za e-vstupenku, bych zvládla sama vytvořit ve Wordu. Nejsou na ní žádné bezpečnostní prvky. Na zákaznické podpoře viagogo se odpovědi asi nedočkám. Navíc na jejich stránkách uvádí, že pořadatel bude akceptovat pouze 1 čárový kód na vstupence a přitom tam žádný nemám. Můj názor je, že mě na takovou vstupenku na koncert nepustí, že je falešná.
2 vstupenky na stání 18.11.2018 Lucie 2018 DRFG Arena Brno celková cena 197,02 EUR
Za úhradu předražených vstupenek požaduji platné e-vstupenky na koncert Lucie do Brna dne 18.11.2018, se kterými se na koncert opravdu dostanu, nebo vrácení peněz.
|
Tweet |
Společnost (jako zprostředkovatel obchodu) se ve svých obchodních podmínkách zavazuje, že bude garantovat dodání vstupenek. Pokud osoba, která vstupenku prodává, vstupenku nedodá nebo dodá neplatné vstupenky, společnost zajistí náhradní vstupenku případně vrátí to, co spotřebitel zaplatil. Nebudou-li vstupenky řádně dodány, doporučujeme kontaktovat společnost a dodání vstupenek reklamovat. To lze učinit na adrese: https://www.viagogo.com/secure/login?ReturnUrl=https://www.viagogo.com/secure/myaccount/CustomerSupport
Pokud by společnost uváděla nepravdivé údaje, mohly být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. V takovém případě jí může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.
Dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí se ve Švýcarsku nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, je známý spíše pod zkratkou "BFK", v angličtině je to Federal Consumer Affairs Bureau, pod zkratkou "FCAB".
Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079
Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html
Zde je také telefonický kontakt: +41 58 462 20 00 a kontaktní adresa:
Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen (BFK)
Bundeshaus Ost
3003 Bern
Společnostbyla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.