Společnost


Global Distribution Solutions

Počet nahlášených stížností:22
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#27796Fake parfémy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.11.2018, před 6 lety

Ellen Repíková

Znění stížnosti

Dobrý den,

Ráda bych touto cestou podala stížnost na podezřelý online shop "Luxusní parfémy". Eshop se vydává za prodejce prestižních parfémů světových značek, uvádí, že se jedná o VÝPRODEJ - na titulní stránce google:

(https://www.google.com/search?source=hp&ei=HknpW9SoGMP4kwW-yrjIBQ&q=luxusn%C3%AD+parf%C3%A9my&oq=luxusn%C3%AD+parf%C3%A9my&gs_l=psy-ab.3..0l6j0i22i30k1l4.783.2993.0.3475.15.12.0.3.3.0.105.1009.11j1.12.0....0...1c.1.64.psy-ab..0.15.1043...0i131k1j0i22i10i30k1.0.jQHzbi9Yd1s
Výprodej špičkových parfémů. Objednejte online a ušetřete do 85% Neuvěřitelně dobré ceny. Nejnižší ceny parfémů ve městě. Hit nabídka parfémů. Trvá do Vyčerpání Zásob. 160 Parfémů ve Slevě. )

Na obrázcích jsou uvedeny originální parfémy, není nikde uvedeno, že se jedná o napodobeniny. Objednané zboží došlo v levných fake flakonech bez jakéhokoliv popisku, pouze s nalepeným číslem. Vzhledem k tomu, že se mělo jednat o dárek, kdy jsem si myslela, že platím za výprodej a parfémy v akci, chtěla jsem zboží vrátit. Po oslovení firmy mě bylo sděleno, že zboží nelze z hygienických důvodů vrátit a pokud mám problém, ať se obrátím na sídlo společnosti v USA.

Při vyplnění objednávky jsem nebyla upozorněna, že se jedná o fake zboží, neodškrtla jsem žádné tlačítko "souhlasím s podmínkami prodeje". Objednané zboží nebylo použito, pouze jsem přivoněla k flakonu a byla zděšena, že se tento fake zdaleka nepodobá originálu. Pokud by to byla alespoň kvalitní napodobenina (jako např. u firmy Essens), parfémy bych si přesto všechno nechala. Avšak toto zboží je evidentně šmejd, který není použitelný.

Prosím o radu, jak postupovat a jak se mohu bránit.

Velmi děkuji za Vaši pomoc.

S pozdravem a přáním pěkného dne,

Ellen Repíková


Požadované řešení

možné zpětné vrácení zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2018 11:03, před 6 lety

Pokud byla kupní smlouva uzavřena distančním způsobem (přes internet, telefon, atd.), má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodů ve lhůtě čtrnácti dní od převzetí zboží. Toto ustanovení na ochranu spotřebitele je v právní úpravě zakotveno z důvodu, že si kupující nemůže zboží vyzkoušet před uzavřením smlouvy. Odstoupí-li spotřebitelka od smlouvy, vrátí jí prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od ní na základě smlouvy přijal. Více informací o odstoupení od smlouvy bez udání důvodu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu.

V tomto případě se nejedná o žádnou z výjimek uvedených v ustanoveních § 1837 a § 1840 občanského zákoníku, tudíž prodejce není oprávněn spotřebitele v uplatnění tohoto práva nijak omezovat.

Pokud by informace o tom, že se nejedná o originál parfému, byla uvedena pouze v obchodních podmínkách společnosti, jednalo by se o tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Takové ujednání je ze zákona neúčinné.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.12.2018 21:46, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.